Tiga är silver och skryta är en diamant.

5kommentarer


Jag vet att jag skryter ibland.
Om hur söt jag är.
Om hur bra jag är.
Om hur smart jag är.
OM HUR ROLIG JAG ÄR!

Jag vet allt detta.
Men ibland måste det bara få komma ut.

Man får vädra sig.
Då menar jag inte fisa på bussen!
Man får säga att man är bra.

Därför blev jag så himla glad
när jag läste gårdagens Metro.
Världens stoltaste ligg.

Det gillar vi.
Tummen upp för tjejen som fick ligga
och blev så glad, att allt hon lärt sig
på sexualkunskapen var ett minne blott.

Hejdå förstånd.
Hej bebis.


5 kommentarer

Kristoffer

13 Aug 2009 13:29

Om du bara visste hur många som följer din blogg.

Fast det kanske du har full koll på



vi är iallafall ungefär 35 pers på mitt jobb.

Varje dag.



mv h grabbarna i gävle

Kristoffer mfl

13 Aug 2009 13:31

förreten

det vi skulle säga var;



du är perfekt och den snyggaste roligaste kvinnan i världen

Ricard med bara C

13 Aug 2009 19:40

Kristoffer: Blogg.se har en statistiksida, så Kim vet nog med största säkerhet om hur många som följer bloggen. :)

lammköttet

14 Aug 2009 23:16

love it, när ska vi gifta oss förresten får bli innan 1 september, kanske nästa söndag när vi är i ett vitt hus där man böjer järn på en höjd!

Liljana

16 Aug 2009 14:08

Du är lika bra som alltid!

Kommentera

Publiceras ej