Jag har aldrig haft fel...

6kommentarer


...fast det var en gång.
En liten jävla gång!
Men oj, vad fel jag hade.

Marilyn Manson var då för mig
en rätt ball snubbe.
"Då", betyder åtta år sen.

Det fanns en låt som jag
aldrig riktigt förstod dock.
Alltså, den var ju fin och så.
Men...sjunga om mat?

Jag var med likasinnade vänner
en kväll och vi sjöng med i musiken.
Jag vrålar ihop med Marilyn:
"-I know its the last potatooo!"

Allt stannar upp!

Kim, vad sjöng du?
Eh.
Jag sjöng om den sista potatisen?
Alla skrattade rått.
Himlade med ögonen.
Alltså jag himlade också!
Jag tyckte också det var konstigt.

Men det var inte så konstigt,
det var jag som var konstig
för han sjöng ju:
"-The last day on earth".
och det förklarades tydligt för på
ett sådär elakt skrattandes tjejsätt.
Oj.
Jag var inte cool.

Det var sista gången jag hade fel,
det bestämde jag efter att rodnaden lagt sig.
Sista gången!

Och inga fel har jag haft sen dess,
även om jag en gång trodde att Sverige
var 1500 mil långt...
... men det räknas ju inte ens.




6 kommentarer

Josefin

22 Aug 2009 19:12

hahaha 1500 mil...jag har heller aldrig fel, fråga pernilla.

förutom den gången jag trodde att man bara hade 1 njuure då..hoho

kim

22 Aug 2009 19:34

Josefin: En njure? HAHAHAHA

Emma

22 Aug 2009 20:20

meh... inte lätt att veta om manson bara e hungrig eller ledsen inte.. verkligen inte lätt. jag är på din sida. du har aldrig fel. för jag slukar dina ord som absoluta sanningar. jajemän! så ere sörrö.

Josefin

23 Aug 2009 15:13

ja :(

Josefin

23 Aug 2009 15:14

jag var dessutom så säker på min sak att jag fick en kompis till oss att börja tro det med fast hon trodde man hade två först. haha

nilla

24 Aug 2009 08:06

hahahahhaha det var väldigt väldigt väldigt roligt med josefins stackars ensamma njure.

och att hon lyckades övertala Camilla gjorde det hela om möjligt ännu roligare

Kommentera

Publiceras ej