Hörru fisen, jag ger dig första och sista blödiga inlägget.

4kommentarer


Jag vill att du ska se
det här när du vaknar.
Jag vill att du ska veta vilken
otrolig människa du är.

Hur du alltid kommer med
fina ord och får en att må bra.
Hur du alltid tycker jag är vacker
(säger att du tycker det)
fast man knappt kan ursklija
vad som är fram eller bak.
Snäll!
Typiskt dig.

Det är fantastiskt att få ha dig
i mitt liv och jag önskar att jag
kunde packa ner dig i en väska,
för att sen ha dig med mig till Oslo.
Men det går ju inte.
Alltså inte för att du är tjock och
inte får plats i väskor!
Utan för att du studerar såklart.

Jag blir glad när jag märker att
du blir stolt på riktigt när jag gör
något bra.
Det är inte bara en klapp på axeln,
utan känslorna bara ramlar ur dig.
Lipsill.

Jag hoppas att jag ger dig lika mycket
som du ger mig:

Som när jag följde med dig på juggefest utan att
gnälla.

Eller när du fick låna mina skor för att gå i skogen,
för att jag tyckte vårt fett skulle komma i rullning.
Sen när du ville jogga så fick jag plötslig astma, syyynd.

När jag åkte med dig till din morfar ute på
den Ungerska landsbygden och inte alls
hatade den där otroligt otrevliga hunden och
hoppade runt och skrek likt en liten töntig tjej.

Eller kanske när du fått hem ett ligg efter
en svettig natt på klubb och jag skulle ha korvmacka.
Du minns att jag tappade korven och ramlade runt
i mörkret och undrar "-were is my korv?".
Jag ramlade och råkade hamna i gränsle över ditt sex.
Jag lovar att jag råkade!

Allt detta har jag gjort med kärlek.
Kärlek och lite palinka.


Sen vill jag såklart säga förlåt för att
du fick sitta och glo på mig på jobbet
i somras för att få umgås lite.
Tänk att du kom,
fast du var livrädd hela natten.
Åh, fantastiskt.

Men jag ville som sagt bara att
du skulle få veta att du är toppen.
Jag tror inte du får höra det så
ofta som du borde.


szeretlek!




Kim Kennegård hjärta Josefin Laszlo.

4 kommentarer

Josefin

22 Aug 2009 15:09

ÅH, JAG ÄLSKAR DIG!

Detta var ju verkligen det första blödiga inlägget ever, men otroligt vackert.

i'll do anything for you mitt hjärta! min csilagom.

szeretlek!

nilla

22 Aug 2009 16:49

åh fint skrivet! hon är himla bra den där josefin!

Moa

22 Aug 2009 18:52

Meeh! Åh, jättemysigt ^^ Kan ingen bästa vän skriva sådär om mig?

Ricard med bara C

23 Aug 2009 16:07

Fan vad fint. :)

Kommentera

Publiceras ej