Valborg, våldtäkt och varulvar.

0kommentarer

Är det sant att varulvarna kommer fram
på valborg och bits?

En sak som är sant är iaf att det våldtas
i nästan varenda buske.
Därför är jag i tryggt förvar på jobbet.
Ingen kommer åt mig och mitt bankkonto
ökar i vikt.
Värt.

Det satt en blodig man på bussen förut.
Han stirrade kallt på min tröja.
Eller brösten.
Hur som helst så får man inte sitta
nerblodad och stirra.
Det är en regel.
Jag blev hemskt rädd och kissade nästan
på mig.
Tur att jag övat upp knipmusklerna
nu på äldre dar.
Nja.

Sen vill jag ge ytterligare ett tips.
Denna gång är det till alla medelålders
damer som läser tant-snusk och sitter och njuter
på tvättmaskinen när den hoppar som mest.

Tipset:
Dom har odlat fram riktiga penisar på kaninryggar
i England.
Penisarna är erigerade och glada.
Kolla upp priset för gnagaren eller försök odla själva?

Glad Valborg!

Kommentera

Publiceras ej