Krambjörn, finfredag och sextioårskalas.

5kommentarer


Igår sa mamma:

"-Man undrar egentligen varför du inte har någon kille?
Du är ju inte direkt ful."

DIREKT?
Åj, snäll.

Sen idag frågade min kollega:
"-Varför haruu ingen killeee?"

Meh tjata.

Han ska tydligen vara rolig, smart och söt
för att passa mig.
Mamma och kollega sa!
Men vart finns den?

Alltså...
Min första pojkvän blev homosexuell och
en använde sin penis som pickadoll.
En gick som en pingvin
och den där som gillade heroin.
Ja, och han med en förkärlek till att stoppa
fingrar i stjärten?
Osv...osv...
Bra val!
Duktig tjej!

Jag provade också på vara lite lesbisk
vid femton års ålder.
Fel.

Konstigt att man är ensam?
Man är ju skrämd!

Jag ska på sextioårskalas idag.
Jag är inte upplagd.
Men det kommer nog bli rart.
Man ska dricka vin och avnjuta
en härlig middag och
skratta och det!

Oj, nu brinner pyttipannan upp
därute i lilla köket.
Varför ger man mig matuppgifter?
Knas.

Glad finfredag!



har jag målat min framtida kille i paint?

5 kommentarer

Leonora - The Magic Memories

03 Apr 2009 15:41

sv; tack :D

gör du då?

Filip

03 Apr 2009 15:46

Rätt likt en väldigt snygg kille jag känner.



http://img23.imageshack.us/img23/7669/moustacheb.jpg

Bibbi

03 Apr 2009 16:08

60-årskalas. Då ska du väl i alla fall slippa frågan =) Titta in hos mig så får du se.....



Kram Bibbi

Bibbi

03 Apr 2009 16:22

Hi,hi.. jo visst är jag.... vill se de upplag på din sida nu =) Kramisar

kimpalimpa:

03 Apr 2009 16:28

Filip: Omg, det där var obehagligt! Likt!

Kommentera

Publiceras ej