Kaninväska, mode och en miljon läsare.

7kommentarer

Igår skrämdes kaninen.
Den skulle stå jättejättenära.
Bara stod där och såg dum ut.
Helt redo att bitas.
Det ser man ju.

Varför har dom annars fått
så  tokigt vassa tänder?
Jo, för att kunna hoppa upp
och haka fast sig i låret.

Jag pratade i telefon.
Men fick snällt avsluta och
gå och badda pannan.
Kaninen gjorde mig svettigt nervös.

Varför finns kaninen?
Vem vet?


Det är konstigt att jag
en gång älskade det
lilla mördardjuret.
Det var ett svagt ögonblick
i mitt liv.
Nu vet jag bättre.


Undra hur många som vill ha
en liten kaninväska?
Det borde ju bara vara att gröpa ur
innehåll och ett kort?
Oh Vippps så har vi en modeblogg
och jag en miljon nya läsare.


7 kommentarer

Louice

07 Apr 2009 13:44

Haru fått nå kort från MacGyver?

Eddie Väder

07 Apr 2009 15:18

Helt rätt, nu tänker du kreativt.



Tips, öronen går att binda ihop så att det blir en axelrem.



Tejpa igen munnen på den, knyt ihop öronen och bär den levande som den är så beskylls du inte för djurplågeri, den lever ju och får dessutom se mer av världen, alla mår bra av att komma ut sägs det.



Om sedan du får en kändis att bära den, så kan du ta abnorma priser för den och kalla den för exklusiv.



Alla vill ha en sån för 200 000, den är handmördad och handsydd av en kvinna från Göteborg.

Tesstamente

07 Apr 2009 19:26

Hahahaaa, du är för käck:-D

Om du känner dig svartsjuk på någon i ditt liv så kan du även koka kaninen för att göra ett intryck;-)



Imorgon kör jag en tävling för att fira 3 månader av Tesstamentet och för att tacka för alla goa kommentarer och visat intresse. Hoppas du deltar:-)

Magnus

07 Apr 2009 22:33

Tjenare Kim och även gamla goda Tesstamente.



Jag och några har dragit igång ett skate crew över 30 år i Hässleholm.



Om ni vill se skate och old schoolgrejer, kanske någon som ramlar på fejan så är ni välkomna till oss.



I annat fall kan ni ragga lite på alla vuxenpojkar som är där inne, ha ha.



Almost dead skateboarders



Här är länken



www.almostdeadskateboarders.blogspot.com



Ha det fint

Magnus

07 Apr 2009 22:42

Fel......inte vuxenpojkar.......vi är mogna män som tar oss själva på allvar och sysslar med detta.



http://www.youtube.com/watch?v=V16ndv3FQbE



Peace

jimmy

08 Apr 2009 00:12

ville den inte ens hoppa slalom mellan benen?

Emma

08 Apr 2009 19:35

Nu finns det bilder på kisse-bebisarna jag hjälpte till att förlösa! have a look why don't yah...

/skruttipluttan

Kommentera

Publiceras ej