Dagens skratt.

4kommentarer

Det här skrattar jag åt idag.

Haha.

4 kommentarer

waltzingalong

27 Apr 2009 22:19

Vem av dem är det som är Tyra?

jussan

27 Apr 2009 22:21

hhaha, "49% different is a lot"

haha bra!

Fröken Eko

28 Apr 2009 08:56

Äh... jag menade ju bara en "reklamlogga" för ditt braiga miljöpåhitt. Typ "Rädda regnskogen och kissa i duschen!", dvs. en tjusig bild (typ den i inlägget) som ska uppmuntra folk att vara miljövänliga... typ... :P

Men jag var väl lite väl flummig. But don't blame me, det är mitt tråkiga jobbs fel att jag har potatismos i huvudet istället för en hjärna ;)



/F

Bibbi

04 May 2009 14:01

Hallå i datorn. Känns som evigheter sen jag tittade in hos dig. Ful bild förresten, haha... kunde vart jag den till vänster, för några år sedan..



kram på dig

Kommentera

Publiceras ej