soskokojoj!

0kommentarer

En tisdag.
Lite kalas hos mig.
Du var där och du var där osv osv.
Det var en trevlig tillställning.
Väl behövd.
Jag fick kärleksbrev!
Det stod att jag var jättesnygg, nånting om en panter? Jag är en panter?
Nä, jag förstår inte. Alltså om du har tänkt att charma mig kanske det är
dumt att likna mig vid ett djur då?
Eftersom jag inte gillar djur.
Jag gillar dom inte när dom inte har underkläder.
Det är härligt.
Sen pratade jag med Erik som avslutning.
Då är det omöjligt att inte somna på gott humör.
Rolig kille.

Vi kör kalas på lördag igen.

Då får du komma.

Om det inte råkar vara så att du ska på Henriks hyllning till fönen istället.

Jag hade gått dit och om inte festen hade innehållit så mycket skräp.


Idag jobbar jag natten igen.

Jag vill hellre vara i mitt rum.

Det är det finaste rummet du sett!


Det var så konstigt.

Jag hade besök idag av en vännina.

Hon är femtio och en av de bästa.

Precis när hon skulle gå vände hon sig om och sa att det finns en Superman och så finns det en Kim.
Ni klarar allt.
Jag blev rörd.
Det var fint sagt.
Detta trevliga besök gjorde mig på gott humör.

Jag tar mig iväg till jobbet.
Är glad.
Hoppas in genom dörren och skickar hem kvällspersonalen tidigare
och dricker en kopp kaffe.
Sen börjas det?
Jag blir ledsen.
Fruktansvärt ledsen.
Helkonstigt.
Börjar gråta.
Alltså nu pratar vi
G R Å T A!
Inget prinsess-snyftande här inte.
Håller på i en timme tror jag.
Sen släpper det och jag mår bättre.
Vart kom det ifrån?

Jag tror att det är allt jobb som kommer i kapp mig.
Jag får skylla mig själv.
Det vet jag, så du behöver inte säga det igen.

Nu sitter jag här.
Sysslorna är gjorda.
Potatisen är skalad.
Om tre timmar ska det börja väckas.
Jag tänker röka tills dess.
Jag vill prova om jag kan röka med underlivet.
Jag vill.
Men hur skulle det se ut?
Hur ska man sitta?
Ska man kanske stå?
Frågorna är många och stora.

BTW jorden gick inte under idag.
Expressen bara ljuger.
Så alla barn och jag blir rädda.



Alla som ÄR något är med på den här bilden.

Kommentera

Publiceras ej