S Ä N G.

0kommentarer

Den här natten var världens segaste.
Jag vill ha hit morgonpersonalen nu.

Jag vill hem och sova.
S O V A!
Jag är sjukt trött.
Irriterad.

På lördag ska jag åka och bosätta mig i skogen
med mina gamla dagiskollegor.
Vi ska plocka kantareller och dricka vin.
Först Ullared.
Ha!
Jag vill åka nu.

Nu ska jag moppa igen.
Jävla mopphelvete.
Den gör aldrig som jag vill.
Bara åker dit när jag ber den att åka hit.

På fredag kommer jag att låsa in mig och kolla
serier hela dagen lång.
Då får du inte störa.
För jag vill inte umgås.

Min kombo har åkt till Örebro.
Innan han åkte så hälsade han att jag absolut inte
fick ligga med hans växter.
Inte ens kissa i hans säng.
Regler regler och regler.
Jag tänker ligga och kissa på växterna i hans säng.
Alla dar.

http://www.beautifulagony.com/
Vilken rolig sida.


Åfy.

Kommentera

Publiceras ej