Dum.

2kommentarer

Jag tar visst folk på allvar.
Varför säger man så fult?

Idag är det natt två av tre.
Då hade det varit uppskattat med lite nattligt sällskap.
Men vissa har ingen telefon.
För ibland kanske hålet är för litet.
Eller för stort.

Jag är intrasslad och vet inte riktigt hur man trasslar ut.
Jag har alltid varit så dålig på sånt.
Det är bara att kolla på mina ps2-sladdar.
Åfy.

Nu ska jag allt ta mig tid och lyssna på Fredrik och Filips bok.
Jag är egentligen starkt emot ljudböcker.
Om du inte har dyslexi eller är blind.
Men det är dom som läser själva.
Då är jag för.

Förresten gillar jag Alex Schulman.
Han är skoj.


Jag vill ha fler kärleksbrev. Skicka.


2 kommentarer

Anonym

09 Nov 2008 22:41

Det stämde fan, din blogg är himla rolig.

kim svarar malinkolborn

10 Nov 2008 11:53

åh tack^^



bra smak.



;D

Kommentera

Publiceras ej