Åfy igen.

2kommentarer


Jag skrämde iväg magsjukan.
Tjarrå, försök med någon annan.
Härligt.
Backstreet boys kan alltså göra mirakel.

Dygnet har varit skoj.
Jimmy kom vid tio.
Somnade vid elva.
Jag fick upp honom klockan ett.
Då ville tydligen jag sova.
Jag vaknade.
Inte han.
Härligt.

Fast sen ställde jag till med frukostfest.
Då blev det skoj.

Jag hade öppnat toalettfönstret.
Står man på balkongen kan man hänga in o titta på den på toa.
Den som satt där var Jimmy.
Han bajsade.
Man såg rumpan lite.
Jag frågade med min snällaste röst om man fick ta kort?
Nej?
Tråkii!
Sen hotade han med mitt nya schampoo att slänga den i huvudet.
Då fick jag gå in igen.
Det var roligt ooch se.
Men man fick inte :/

Nu ska jag jobba om 30 minuter.
Blir hämtad utanför, för det är tandläkare på schemat.
Jag har rött läppstift.
Det vill inte gå bort.
Mina kollegor kommer peka och kalla mig hora.
Hoppas!

Ikväll ska jag vaka valar med fredrik och filip.
Ses.



Här är jag med han som bajsar så man kan kolla. Normalt.

2 kommentarer

Malin

04 Nov 2008 14:18

HAHHA du är så jävla bäst. !! <3

Jimmy

02 Dec 2008 19:02

tack... tack... för att inget kort togs. tack.

Kommentera

Publiceras ej