Rolf Lassgård och min oskuld.

3kommentarer

Åh nej!
Jag är periodare.
Av allt.
Är det en bok jag råkar ta upp så läser jag tills
ögonen börjar göra ont.
Det kan vara 567 böcker senare.
Jag läser snabbt.
Kan man verkligen säga.
En sida per sekund?
Nej, ingen kan det.
Två.

Ska jag festa så festar jag tills njurarna
är påväg ut ur valfri öppning.
Njuren väljer.

Korsord.
Ja, men det vill jag inte berätta om.
Men om jag säger så här...
...mästarkryss är barnlek.

Just nu är det film.
Du hittar mig just nu i sängen ihop med en film.
Men hitta inte.
Jag ser bäst själv.
I morse såg jag "Angel".
Åfy?
Det jag fick ut av den var ett par gigantiska bröst.
Det kanske låter härligt?
Njae, inte när dom hänger på en viss Rolf Lassgård.
Omg.
Jag var kär i Rolf Lassgård när jag var elva år.
Jag ville att han skulle ta min oskuld.
Jag sa det till mamma en gång.
"Rolf ska få min blomma!"
Man kan säga att hon nästan låste in mig.
Åh Tack.

Mamman ringde nyss.
Någon hemlig beundrare hade lagt choklad
i hennes fack på sjukhuset.
Det stod på: "Godis till en godis"
Omg.
Finlir?
Njae, gubben som försökte sig på romantik måste
vara en man med starr och blindhund.
Ser man inte att min mamma är lesbisk så
är det något som inte stämmer.
Haha.
Godis-mamma.
Det är roligt med Kennegårds-genen.
Man får alltid karlar efter sig.
Hetero som lesbisk, gammal som ung.
Åh.

Nej, nu ska jag jobba klart så jag kan åka hem
och kolla på all film jag skaffat mig.
Man kan säga att jag har fem filmer att gå igenom innan
morgondagen slår till.

Adios.


under skjortan finns det överaskning. först till kvarn!

3 kommentarer

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:45

Det är jag.

Carolina Gynning

17 Dec 2008 19:46

Det är jag.

Jimmy

18 Dec 2008 02:20

kim... roffe? naaaaaaaaaaaaje.

Kommentera

Publiceras ej