omg porr?

3kommentarer

Okej, jag skulle se härlig julfilm igår.
Men alltsååå...
Det blev en annan film.
Ehm, kan man säga.

Okej, serri!
Jag kollade porr hela natten.
Jag vet inte riktigt varför (klart jag vet).
Sen rökte jag i sängen.

Nu sitter det en förbannad kombo någonstans i landet
och kokar.
Man får inte röka inne.
Jag vet, jag vet.
Men alltså det bara blev så.
Det var roligt.
Hihi.

Det konstigaste.
Nu menar jag konstigaste!
Det är att jag kollade samma klipp
om och om igen?
Jag kunde inte sluta.

Jag har ont i armen idag.
Åfy.
Musarm?
Okej, äckligt sagt.

Nu kom jag på att kollegor och släkt läser detta.
Oj.


åh idag är jag trött men ack så stark.



3 kommentarer

Malin

17 Dec 2008 13:08

haha du är bäst!!

Jussan

17 Dec 2008 21:47

asså du e så jävla slut i huvudet haha

Anna

18 Dec 2008 11:17

hahaha Göööött!

Kommentera

Publiceras ej