Mig.

2kommentarer

"Världens, kanske bästa blogg med världens, kanske snyggaste bloggerska? "

Åh rar!


Onej kaninen bebis.
Det har hänt en grej.
Fruktansvärt!
Den gör så jag inte kan sova bra.
För jag tycker den ser så ledsen ut på ögonen
när jag säger godnatt att det gör ont i hjärtat.


Sen kan man verkligen säga att F tangenten har ramlat
bort så man blir galen varje gång den bokstaven ska
användas.

Nu är det dax!
Jag är ensam hemma och då är det
ett perfekt tillfälle att stärka nerverna.
Jag ska se en läskig thriller.
Jag försökte igår, det slutade i att jag låg
och grät under täcket med mjukisdjur
och dödsångest.
Nu kan det där med ångesten vara överdrift
men elefanten var där och visst rann det tårar
som om det inte fanns någon morgondag.
Jag ska våga nu.
Heja!

...nej jag vill inte.
Jag ska se en julfilm istället.
En såndär tokig när det firas jul och allt blir jätteskoj.
Typ någon tappar julskinkan på någons stortå.
Det kanske kommer blod?
Blodskinka.
Åh man skrattar då.
Fast jag gör inte det men jag gråter inte.
Det var tur.

Meeeen tjarrårå!



åh sov gott.

2 kommentarer

katten

17 Dec 2008 12:33

jag trodde hela mänskligheten var kåta - bara det att man inte pratar öppet om det. fast vår sajt handlar inte bara om kåthet - den handlar om att media glorifierat sexet till någonting det inte är längre, och vi är här för att visa att det är helt okej att det går åt helvete ;D

jussan

17 Dec 2008 21:51

JAG ÄÄÄSLAKR JULFILMER!!! Så jävla mysigt. Jack Frost e en underbar gammel rulle, sett? för att inte missa ensam hemma 1 o 2!! haha klassikernas klassiker. eller tomten är far till alla barnen, underbar. åh..ja älskar fan jul tror jag haha

Kommentera

Publiceras ej