Julafton, juldagen och tredje dagen.

4kommentarer



Åfy, nu har jag spenderat tre dagar på gruppboende.
Tur att man kört runt på mig från boende till boende.
Som en liten prinsessa kan man säga.

Jag har hunnit med massor.
Fått tv.
Ja, det var det.
Wow.

Jag funderar på att ta mig till Stockholm.
Jag har varit påväg att boka 1000 gånger.
Men varje gång man ska okejja så
stänger jag ner och går och tar mig en nypa luft.
Varför gör jag så?
Jag är inte redo för att komma hem än.
Vad väntar jag på?
Snö?
Kan det vara så?
Mormor tröttnade och kommer och hälsar på.
Hon tar nog med mig tillbaka.
Jag kanske ska börja packa.
Kanske bara åka iväg och strunta i apgötlaborg.
Faaaaaaast...inte än.
Sen.
Ja, sen kan man säga.

Imorgon när jag går av mitt mördarpass så ska jag
köra rom- och julmustrace igen.
Jag är laddad till max.
Hem, sova, vakna och åka till stan.
Möta upp jimmyboy och dricka öl.
Man ska alltid dricka lite öl innan mellandagsrea.
Allt är så fint och användbart med lite innanför västen.
En gång köpte jag världens största och mest rosa blomma.
En blomma man skulle ha i håret?
Jag bah; wow..shit en sånhär har jag alltid velat ha och behövt.
Åker hem och sover ruset av mig och undrar såklart varför det ligger
en grotesk rosa ros på nattduksbordet?
Skäms lite när jag minns att jag gått runt med den på stan.
Men jag har bearbetat det nu och är redo för lite ölshopping igen.
Imorgon.
Imorgon smäller det.

Efter shopping är det hem till stygga tomten.
Det är redan påfyllt i kylen.
Man kan säga att den väntar på mig.
Jag blir tokii av stygga tomten.
Det är en bra grej.
Jag kan få tro det iaf.
Rart att tro så, lilla Kimmen.

Sen kommer detta fortsätta till på tisdag.
Dan före nästa härliga jobb.
Nyårsafton ska det jobbas.
Meeeeen, jag kommer hinna in till stan innan
tolvslaget.
Det vore snällt om någon/några fanns där och tog emot mig då.
Ånej, nyårskyssen?
Den man sett på film.
Kommer den bli av?
Äsch, såklart inte.
Film är på låtsas och kyssar kan man få halsfluss av.

Jag är trött.
Jag är ofta trött när jag skriver i blogg.
Man kan se det om man läser.
För ingen är så här snurrig på riktigt.
Åh rart att jag försöker bortförklara mitt snurr.
Åfy, feghare!

Nu när jag har er på tråden vill jag säga en grej.
Jag vill erkänna.
Åfy...nu kommer det:
Jag älskar Darin.

Jag har också spelat in film.
Den kommer youtubas.
Det var från igår.
Jag tog ett kort på mig med Jimmy i bakgrunden.
Brevid Jimmy står en herre.
Okej?
Jag säger inte att det spökar!
För alla tror inte.
Jag säger bara att på kortet finns en man med.
En man som inte vi såg förrens vi kollade kameran.
Det finns på film också.
Nu är det inspelat från en vinkel när min näsa
råkar se lika lång ut som nåt....eh...jättelångt?
Åh, rart att skylla på vinkel.

Oj, det verkar som om någon lärt sig länka?



för något nyår sen var jag lite häftigare. då stal jag jackor och lekte loss med punken.

4 kommentarer

Aron

28 Dec 2008 13:17

haha:) Söt blogg du har:) God fortsättning:)

Nora

28 Dec 2008 17:36

Det heter nattygsbord faktiskt. Inte nattduk, kolla upp det om du inte tror mig!

kim

28 Dec 2008 20:15

Men Nora!



Jag har varken tyg, duk eller bord.

Man kan kalla det vad man vill då.

Kim svarar.

28 Dec 2008 20:16

Tack Aron, rar kille.



God fortsättning på dig med.

Kommentera

Publiceras ej