11 viktiga frågor!

0kommentarer


Jag blev taggad av gulliga Ewonne!
Hon ställer 11 frågor och jag svarar, så då kör vi.

FRÅGOR

1. Om du fick bli en filmkaraktär för en dag, vilken skulle du då vilja vara och vad skulle du göra?

Svar: Jag skulle vara Hank Moody och dricka sprit till frukost och ha massa sex med snygga brudar.

2. Om ditt liv var en film, vad skulle den heta?

Svar: OH NO YOU DIDNT! Det skulle vara en dramakomedi med ytterst lite våld.

3. Skriv ner tre geniala filmer!

Intouchables Poster
En film får räcka, för den var så himla bra, fin, rolig, smart och fransk.

4. Vilka är dina tre favoritskådespelare?

Svar: François Cluzet, Leonardo Dicaprio och Jarl Kulle.

5. Vilka är dina tre favoritböcker?

Svar: Flugbindaren, Naiv. Super. och allt med August Strindberg.

6. Vilket band är bäst, all times, enligt dig?

Svar: Jag måste vara lojal mot min man här och svara Troublemakers och The Sacred Sailors.

7. Vilken skiva är bäst, all times, enligt dig?

Svar: Det har alltid varit den där plattan med Vaya con Dios, minns dock inte vad den heter.

8. Hur många barn har du?

Svar: Ett litet gossebarn vid namn Tintin Kingston. Det är en elvamånaders bebis som har två tänder.

9. Vill du ha barn/fler barn?

Svar: Ja, ett till. Men jag vill inte vara gravid, föda eller adoptera, så nej egentligen.

10. Vad jobbar du med?

Svar: Jag gör viktiga saker för viktiga människor och är allmänt viktig.

11. Om du skulle sadla om helt och hållet, vad skulle du syssla med då?

Svar: Jag skulle bli modedesigner, skådis, rockstjärna eller polis. Eller alltihop på en gång.

Nu är det meningen att jag ska skicka iväg nya frågor till 11 andra bloggare. Men tyvärr är jag antibloggar (haha) och har inte 11 bloggar att välja ut.


Kommentera

Publiceras ej