Stora lollen.

1kommentarer


Kaxiga gravida är det roligaste jag vet.
Det är oftast dom som blir dom tröttaste mammorna.

Jag SKA amma (eeeew).
Jag kommer få världens lättaste bebis.
Jag kommer bli smal direkt.
Min bebis kommer bli sötast.

Sen blir det kanske inte riktigt som
man tänkt sig? :)

Man ska nog göra som jag, anta att det kommer bli ett köttmongo som aldrig kommer sova eller vilka äta.

Sen pluppa ut bebisen som sover, äter, skrattar, bajsar right ON tajm.

På tio månader har vi varit vakna EN gång klockan 04 en tidig morgon - då trängde sig tänderna igenom tandköttet och bebin ville bli flyttad från sin säng till våran.
Thats it.

Tänk så bra det kan bli UTAN amning och att mormorn passar på lördagar.

Nöjd.

Keep it humble, preggos!

1 kommentarer

Northtwig

11 Apr 2012 18:28

Jag hade samma inställning som du när jag väntade båda mina pojkar, och fick också snälla bebisar som sov minst 6 timmar i sträck varje natt från dag 1. Har en vän som var så besatt av allt hon läste om "hur man ska göra" att hon väckte sin bebis var 4e timme för att mata...även på natten (ok, om bebisen är typ underviktig och MÅSTE väckas för att äta, men så var inte fallet här). Sedan satt hon och gnällde att hon var trött!

Kommentera

Publiceras ej