GULLE MIG!

3kommentarer



Dagarna rullar på som aldrig förr!
Bebisen och jag umgås och jag
lär honom allt jag kan.
Stå, sitta, skratta, prata och sånt
som är bra att kunna i framtiden.

Vi går på SATS varje dag för att
slimma till den förstorade gravidkroppen
och det går bra!

Idag har jag blivit sms-bombad från
höger och vänster av galningar.
Men jag har turligt nog alltid fantastiska
människor som skrattar ihop med mig
när jag läser upp stolligheterna.

Jag blir så himla road av idioter som
ska framföra sina åsikter.
Sen ska det smutskastas och det ska
skrikas och det ska gormas.
Det är lite av knäppskallarnas kännetecken.
När orden tar slut så kastar man in lite
elakheter och hitte-på-dumheter.

Sen gaddas det ihop och två går emot en.
Försöker trycka in i ett hörn.
Men folk ställde sig för och tog emot pajerna
som hjältar!
Jag tog såklart ett par pajer själv
och åt upp dom (lchf-paj såklart),
sen slickade mig fint runt munnen.


Jag har ett sånt himla turligt liv.
Det var lite krokigt i början,
men jäklar vad bra det blev.
Familjen, umgänget, hemmet, allt!

Nu hänger vi alla tre i dubbelsängen
och väntar på hollywoodfruarna.
Det är hela familjens favoritprogram.
Det där med idioter och åsikter...
...skoj!

Jag är antagligen är ett hett ämne nu mot
kvällskvisten.
All publicitet är bra publicitet?
Aråå!

JAG ALLTSÅ, MUMS!

Som sista ord.
Elina, Charlie, Jessica, Magnus.
Jag är verkligen lyckligt lottad
över att ha så snygga, smarta
och fina människor som er i mitt liv.




You cant touch me, nanananaa!

3 kommentarer

Charlie

19 Sep 2011 21:40

Du är bäst ingen protest. Dårar är sämst det vet alla.

zombina

19 Sep 2011 22:14

Kan inte förstå hur man vill prata illa om dig. Du verkar vara en stark och fin person som tar livet som en klackspark. En förebild enligt mig iallafall, du har så sund relation till din omgivning. Du förstorar inte upp något och liksom, man vet var man har dig! Nu känner du mig inte alls men jag har följt din blogg i något år. Säkert 2-3:p. Du verkar vara en så fin mamma, bra sambo och tjej, individ och hela kittet man behöver för att känna att man inte behöver anstränga sig för att överleva. KÖR BA KÖR!

liza

20 Sep 2011 14:50

Jag tycker du är himla bra Kim. De där dumskallarna kan fara åt fan.. Du är så himla söt. Herrå!! Lil' L :-*

Kommentera

Publiceras ej