Orka bråka!

2kommentarer


Idag har vi bråkat lite.
Han ville inte som jag
och jag vill inte som han.

Han vill skrika, jag ville skratta.
Han ville vara inne, jag ville gå ut.
Han ville äta ihjäl sig, jag sa stopp.

BU-HU.

Men världens bästa radarpar löste
allt genom att mamman spelade angry birds
på högsta volym och bebin hejade på
och snuttade på napp.

Vi två alltså!

Sura lite.



Sura lite till.



Pussa lite på surbebis.



Bebin kommer på att den älskar sin mamma och pussar tillbaka.



Klappar lite på kinden och ber om ursäkt för att den skrikit utan anledning.



Sams och bästisar igen.



Lycklig bebi!

2 kommentarer

MacGyver

08 Sep 2011 11:12

Men åh!

Vilken fin sådan där du har!

Vilken årsmodell är det?

Kim

12 Sep 2011 08:04

Han är ju 3 månader. Du får räkna ut året själv! :)

Kommentera

Publiceras ej