Familjeliv.se

3kommentarer

Jag gjorde mig en djupdykning i mammornas sandlåda i fyra dagar och gissa om det var spännande och jag fick verkligen veta att jag lever!

Njurslag efter njurslag.

Allt började med att Camilla Läckberg pratade om det och jag var bara tvungen och se om hon hade rätt - hon hade rätt.

Mammor inte alls ulligagulliga små lamm, dom är elaka avundsjuka morrhoppor!

Inte alla! Vissa är verkligen helt fantastiska, men för många har entrat the dark side.

Sammanfattning av mitt studiebesök kommer. :)

3 kommentarer

E

07 Oct 2011 01:44

jag tror du knådat ihop den sötaste bebisen jag sett.

Ewonne

11 Oct 2011 12:49

asså familjeliv.se är en hemsk plats att vistas på. fan vad alla kastar skit på varandra och ställer korkade frågor.

Pernilla

16 Oct 2011 17:11

Jag vill veta!! Sammanfatta! :)

Kommentera

Publiceras ej