Alla bebisar borde snusa.

0kommentarer


Alltså tro mig när jag säger
att jag försöker hålla tillbaka
allt snack om bebisen.

Men det går inte.
Han kom liksom ut ur
mitt allra heligaste.
Den lilla perfekta människan
gjorde jag i min livmoder.
Jag jag jag.
Bebis bebis bebis.

Jag tycker om min bebis
så mycket att jag ibland
bara vill släppa allt
och bara springa med
huvudet rakt in i väggen.

Ibland måste man nästan hejda
sig så man inte knycklar ihop
bebisen, som den store killen
i möss och människor gjorde
med dom gulliga mössen.

Men jag kan hejda mig.
För jag är så jävla bra.

Bebis bebis bebis.

Har förstått att många
tycker det är ocoolt att
blanda bebis med snus.
Men ni har nog missförstått!
Alltså vi tar inte varannan prilla,
utan det är enbart jag som snusar,
era stollar.

Det enda negativa med snus
är att man ser ut som
Herr Mamma Skogshuggare.



Kommentera

Publiceras ej