Halloj Roger!

2kommentarer


Jag sitter och bloggsöker mig själv.
Försökte hitta lite rara ord.

Fann en hel del.
Alltså miljoner.

Men dom absolut orden bästa var:

http://www.heyiamroger.com/2010/01/tips-fran-coachen.html

Ruttet att jag har levt livet utan
att uppdatera alla!

Skamligt till och med.
Åfy!

Det är bara så att jag flyttade till (typ) Avenyn
och jag har haft värsta problemen med avloppet.

Försök själv att blogga när det bubblar upp
något som påminner om svart potatismos
och luktar som en död katt antagligen luktar.
Alltså om den varit död några år och glömts
kvar i solen.

Imorgon kommer en sån där avloppsfixare
och då vill jag komma tillbaka.

Jag har saknat paint och uppmärksamheten.

Läs igen:

http://www.heyiamroger.com/2010/01/tips-fran-coachen.html

Sist men inte minst...
...så att ni inte glömmer:


2 kommentarer

Orden Bästa

28 May 2010 00:13

Du har skrevet i 5 mndr at du skal begynne å blogge igjen. Men du lurer ikke meg. Avenyn = fengsel. Avloppet = anus. Avloppsfixare = Mikael Persbrandt. Åfy

Dreven

28 May 2010 21:44

VAAAA, ska prinsessan gifta sig!!??? Med vem då?? =op



Jobbigt att din lägenhet har ett så kreativt avlopp. Ska fundera på om jag kan godta det som ursäkt för din frånvaro. Du fattar väl att folk tar livet av sig när du inte bloggar?

Kommentera

Publiceras ej