Rätt så n00b.

6kommentarer


Jag hade ett av mina vanliga
kaosbesök hos tandläkaren idag.
Efter en natt av smärta från helvetet.

Jag blev skickad till en ny härlig förmåga.
Lukas, världens sexigaste tandis.
Min nya tandis.

Han såg skräcken i mina ögon och
började prata med fånig bebisröst.

"-Vijj duuv intee att munnen ska bji gjaad??"

NEJ, skrek jag.

Haha, skrattade Lukas och fixade bort smärtan.
Stesolid gör underverk.

På onsdag börjar uppbyggandet av en ny mun.
Jag är inte laddad.
Men dom har gett mig extra tid.
Så vi ska ha plats för psykbryt och annat trams.

Sköterskan klappade lugnande och sa:

"Jag är jätteduktig på att ge sprutor.
Oroa dig inte för onsdag.
Jag har gett sprutor på barn i tjugofem år!!!"

Barn?

Haha.

Jag tror dock att det kommer gå som på räls nästa
gång då jag kommer ha kroppen full av piller.

Såskareva!



6 kommentarer

One night Stan

25 Jan 2010 22:05

Faen så mainstream det er å hete Lukas :(

Jeg ser forøvrig at Lukas fixade munnen din så den ser ut som et rumpehull. Praktisk.

Dreven

25 Jan 2010 23:11

Det är läskigt med tandläkaren. Främmande föremål långt bak i munnen är inte min tekopp, så jag förstår ditt lidande.

Ska se på skämtaffärn om det finns en gummihand där. Isåfall ska du få den så du kan hålla den på onsdag.

Josefin

25 Jan 2010 23:46

eftersom jag VET hur mkt du hatar tandis peppar jag dig nu. ska inte göra narr av dig.

du är duktig baby!

Roger

26 Jan 2010 18:18

Ååå, Såskareva är tillbaka.



Det ÄR du! Vad skönt.

emma

26 Jan 2010 22:12

vilken störtskön bild!! haha. aj lavv!

men fy för tandis! tandisar borde enbart ge ut klistermärken och bokmärken och låta bli att borra tänder. det är ju bara otäckt.

My Amelie

28 Jan 2010 22:40

nä nu uppdaterar du alltför sällan.

Kommentera

Publiceras ej