Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show!

5kommentarer


Lördagen är här.
Den med stort L.

Jag har redan hunnit med att trampa på
en glasbit och skrapat upp ena knät.

Spotify krånglar och ljudet på tv´n
lever sitt egna liv.

Och var är min femhundralapp?

Jag känner på mig att detta kommer
bli en alldeles underbar afton!

Du kanske anar en uggla i mossen
när du ser bilden?
Du kanske tror att jag inte alls ser
fram emot denna lördag?

Fel Fel Fel.

Det är bara för att spegeln är så
smutsig och blixten är för stark.
Det är bara därför man inte ser mitt
glada smil.

Skål förfan.

5 kommentarer

Dreven

09 Jan 2010 16:23

Det har sagts förr och här kommer det igen.

Det är ju enastående hur estetiskt tilltalande du är! På bild iallafall...

Josefin

09 Jan 2010 16:42

har du lockat håret md plattången nu? duuuktiii

My Amelie

09 Jan 2010 17:34

vilken kommentar??!



den där du kommenterar om kommentaren?



herregud! jag känner mig helt vilsen!



(snygg du är)

jk++

09 Jan 2010 18:45

du är skitsnygg! jag tror att du kommer att få ligga ikväll.

Emma

09 Jan 2010 22:05

jag vill också ha Cleopatra-lugg. kanske jag också får ligga då? min sambo har nog blivit gay. det är nog så det är. puss

Kommentera

Publiceras ej