Nej jag är inte död, förlovad eller har glömt att betala interneträkningen.

13kommentarer


Jag har under en vecka kollat runt lite
vad det är som kvinnorna helst stoppar
upp i snippan under lustfyllda stunder.

Det visade sig vara en ganska otippad pinal:

Brödkaveln.


Jag testade och måste säga att jag inte riktigt
förstår nöjet med att baka på insidan.
Men jag är heller inte så bra med köksredskap,
så det är väl nån sorts tråkig övning som krävs.

Är det någon som kan förklara för mig varför
den gamla hederliga gurkan har gått ur tiden?



13 kommentarer

Roger

26 Feb 2010 15:39

Haha, du är tillbaka.



Men seriously. Det är väl för att det ligger närmast till hands om kvinnan alltid är i köket?



Själv måste jag säga att jag finner det hela på gränsen till obehagligt, hur mycket jag än gillar damers kärleksvik (ja, jag vet - jag kallade fittan för kärleksvik) så känns det lite märkligt med något av trä man ska baka med.



Gurka fine - Kaveln nej (säger jag eftersom jag är Tengil med all makt att bestämma över alla).

Tess

26 Feb 2010 16:01

Nu är röstningen igång för Veckans blogg, hade vart super bra om du ville rösta på den du tycker ska vinna :)



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

anonym brud som röstar FÖR gurkor

26 Feb 2010 16:32

gurkan går väl aldrig ur tiden? om man är desperat singel-brud som inte har fått ligga på ett tag är väl gurkan det mest optimala man har hemma? eller om man bara vill piffa upp sexlivet lite och inte har en d***o i närheten? en jäkla brödkavel? fan, då blir det ju bara bullar i ugnen?!! :P

Dreven

26 Feb 2010 17:32

Jösses, du såg väl för fan till att ha mjöl på den så den inte fastnade?

Bakade du moderkaka?

Mikael

26 Feb 2010 19:00

Jag tycker att onani är fel.

P

27 Feb 2010 09:37

En kavel känns något...ptja, otymplig? Nä, då är nog en gurka att föredra.



Tack och lov har du inte dött, glömt betala interneträkning...eller förlovat dig, fast om det är bra eller dåligt har jag ju dock lite svårt att avgöra.

emma

27 Feb 2010 21:35

jag röstar för rabbit!? det är ju n investering goddamnit när man är gräsänka stup i kvarten bara för att man valde att flytta ihop med en jävla sjöman.

Ricard med bara C

03 Mar 2010 02:00

Behöver du ett handtag så har du mitt telefonnnummer. ;)

J

03 Mar 2010 10:55

Borde de inte vara den ÄKTA varan som kvinnor helst

stoppar upp i snippan???

gurkälskare

03 Mar 2010 19:16

J: äkta bra vara som det är kvalité på är svårt att få tag på, och då menar jag inte bara storleken, utan som sagt, kvalitén. därför kan gurkor komma till användning då och då, i brist på annat! kvinnor vill bara kunna njuta lite och om män inte kan vara till hjälp får man ordna det själv. :)

J

04 Mar 2010 12:34

Gurkälskare...jag förstår!!!

Man får väl oxå ta hänsyn till de kvinnor som inte vill ta i den äkta varan ens med tång...

Vi män har det nog lite lättare...några snuskiga tankar och en bra hand...det är allt som behövs.

Fast inget går ju upp mot den äkta varan...

gurkälskare

07 Mar 2010 17:22

så sant, äkta vara ska det vara! ge och ta, älska och respektera, vara på samma nivå och vilja samma saker. inte lätt att leva och pricka rätt alltid! äkta vara ska man vara rädd om, om det är bra kvalité! kvinnor som inte vill ta i den äkta vara ska du akta dig för! och träffar du dem så är det nog bättre med handtaget och dom snuskiga tankarna.. eller en gurka, om man är tjej. :P take care!

Jossan

08 Mar 2010 22:55

Haha, va?

Kommentera

Publiceras ej