Läs mitt skryt, tack!

8kommentarer


Kalas!

Alla älskar Kim.

Jag ska tillfället i akt och tacka
alla 249 personer som gratulerade
så fint på min alldelses egna dag.

Hur jag vet exat antal?
För jag har fört anteckningar såklart?

Jag ska nu redogöra alla mina presenter:

  • Rolig locktång
  • Nintendo Wii + 22 spel
  • Skinnjacka
  • 3500 kr till tatuering
  • Blommor
  • Guldmedalj
  • Diamantring som blinkar
  • Napp
  • Dyr choklad i fin påse
  • Badbubbel
  • Vin
  • Örhängen
  • Röd favoritfilt
  • Flasköppnare
  • Servetter
  • Tårta med namn på
  • Vinglas
  • Jordgubbsskål
  • Poesi
  • Sexig parfym
  • Gummimask
  • Frukostfest
  • Fluffig hjärtplånka
  • Bästa kompisring
  • Kaffekopp
  • En vackert målad tavla

Det är på födelsedagen man märker av om
man har skött sig och gjort ett bra jobb med
att vara en omtyckt och härlig person.

Betyget på denna födelsedag är FULLPOTT!

//Ödmjuka hälsningar Kim.



8 kommentarer

Emma

15 Apr 2010 15:45

av mig får du villkorslös kärlek. Det duger va?

Ricard med bara C

16 Apr 2010 09:20

Det är välförtjänat. :)

Charlie

17 Apr 2010 10:28

Att du har mage att gnälla på mig för att jag inte hör av mig på självaste dagen när du har fått så mycket gratulationer. Får du aldrig nog? Inser du inte när det ÄR nog? Du ska bara ha och ha. "Ge mig ge mig se mig se mig". Härregud Kim! SKÄMMES.

(när får jag komma hem till dig och spela super mario wii?)

Dreven

17 Apr 2010 23:47

Grattis igen, till alla fantastiska presenter!

Av mig får du en hel låda full av beundran! När jag dör kan du ha underkläder eller marmelad i lådan.

lisa

18 Apr 2010 13:47

rolig blogg! tänkte tipsa dig om en webshop med roliga smycken som du kanske skulle gilla

www.candiedpoison.com

My Amelie

20 Apr 2010 01:25

man behöver inte vara ödmjuk om man är bäst.

så enkelt är det.

därför är inte heller jag ödmjuk.

Ricard med bara C

23 Apr 2010 13:27

Men du, Kimpis... ska man behöva tjata till sig nya inlägg elleeeer?

Dreven

24 Apr 2010 14:04

Håller med Rikard med bara C! Sluta ha ett liv, blogga istället!

Kommentera

Publiceras ej