Det gör faktiskt precis lika ont som det ser ut.

6kommentarer


Lystring alla tokar.

Jag skulle vilja utfärda en varning.

Om du råkar hamna ensam på
en avspärrad mörk arbetsplats.
Stå still!
Någon hittar dig alltid tillslut.

Irra inte runt och klättra på
allt som kommer i din väg.
Man får ont då.

Och har du tänkt att ramla framlänges
med huvudet rakt på ett liggandes
cementblock?
Ta för guds skull ur händerna i fickorna
för att dämpa slaget mot käken lite.

Om jag haltar lite är det för att jag
plåstrat om såren med kläder.
Under denna varningstext följer
en liten kroppskarta.
Så du vet vart du INTE ska trycka
på mig.

Ciao!


6 kommentarer

Emma

01 Apr 2010 12:14

ujuj! vad mycket naket det blev här! men stackars dig som behöver plåster. jag har lite med bamse eller dinosaurier på om det önskas?

J

01 Apr 2010 12:18

Blev det för mycket Barcardi ...eller TV-spel???

nilla

01 Apr 2010 14:25

haha men gud! stackars

linda

01 Apr 2010 19:19

vafan har du gjort kvinna?

Dreven

02 Apr 2010 16:58

Noooooo!! Din boob! =o(

fredrik

04 Apr 2010 10:11

Jag förstår inte. Men jag skrattade! 8)

Kommentera

Publiceras ej