Kvinnor i karriären.

1kommentarer


Man kanske bara ska skaffa sig ett cykel
och bli pirat på heltid?
Slira runt på två hjul och stjäla kistor med
guld i på
Guldfynd.

Byta ut foppa-tofflorna mot ett par rejäla
piratstövlar som man lätt kan gömma matvaror i.

Kapten Kim.
Ja, det låter banne mig bra.

Kim med kniven.
Ja, där har vi det!

Hade detta varit facebook hade
jag tryckt på "gilla"-knappen och
bjussat mig själv på en "poke".

Åh,
nöjd.
Jag har redan mitt crew.
Det är jag, ankan och Kapten Alex.

Håll i ert guld,
för nu kommer vi och tar det.

Ps. Hela detta inlägget handlar EGENTLIGEN om att
jag saknar min lilla, roliga, bästa
syster så otroligt mycket.
Men eftersom jag har bokstavs-diarré
och är lite egenkär,
så blev det lite fler ord.


Sovgott.



Storasyster pirat.


Lillasyster pirat med galen anka.

1 kommentarer

Wally Wild

26 Sep 2009 18:52

aaa! jag bara älskar idén! Nu kan ja ju inte själv genomföra den eftersom det, ja precis va din idé! Men jag kanske kan få tinga att bli indian på cykel? göra räder på nätterna iför endast ett höftskynke och fjädrar i håret! beväpnad med pilbåge och smällkarameller inta natten, roffa åt sig godsaker som guld och rökheroin!... minus rökheroin kanske, eller vad vet jag.. det kanske är gott?

Kommentera

Publiceras ej