Så himla duktig tjej.

2kommentarer


Åh Jesus.

Att söka jobb kunde vara så förbaskat roligt!
Jag tror dock att Manpower hatar mig nu.
Men det är ändå inte dom som ger mig julklappar.

Men jag är helt seriös nör jag säger att
jag lätt skulle passa som advokat på den
där juristfirman på Östermalm.
Man har väl sett Ally McBeal?
Att jag lämnade Ally som referensperson
borde ju bara göra susen i musen?

Kaffekokare och jonglör på Dramaten?
Varför inte?
Om jag kan jonglera?
Nej.
Om dom vill ha någon som kan jonglera?
Nej?
Men dom vet bara inte om det än.
Har man en mailadress så får man väl
stå ut med att [email protected]
hör av sig med sina briljanta ideér?
Man ska vara tacksam!

Kattpensionatet då?
Nä, det sökte jag inte.
Det måste väl finnas gränser på hur
långt man kan ta skämten!

//En mycket allvarlig ung dam.



2 kommentarer

e

09 Oct 2009 22:41

men komigenrå. kom te estocolmo. där jobben och de galanta damerna huserar. skulle behöva en kim i krokarna tror jag. göra stockholm lite mindre betong-trist.

J

11 Oct 2009 22:30

MEN DU ÄLSKAR JU KATTER?

Kommentera

Publiceras ej