Dricker du cigaretter så lever du minst fem år mindre.

5kommentarer


Frukosten avklarad.
Det blev tre ägg i ett stekt?
Sen tre bitar sill på det.
Mamma stekte stolt.

Jag avslutade det hela med
en rejäl klunk ur glaset
vi fimpar i.

Sen kallade toaletten och
jag var inte sen till att
tacka ja till inbjudan.

Nu
kör vi varannan låt på spotify.
Jag tar Ken Ring, hon tar Celine Dion.
Vi vill nog inte det egentligen,
men det verkar irritera varandra.
Så vi fortsätter.


Dammråttorna?
Äh, dom ser vi inte längre.



5 kommentarer

peter

31 Oct 2009 14:08

Ni verkar ha kul du o mamma. Måste bara säga att jag älskar dina bilder //peter

e

31 Oct 2009 15:06

hatar när man råkar dricka ur fimp-flaskan... det är inte gott... usch...nu kan jag nog inte äta nåt idag heller... blarg...

J

31 Oct 2009 15:24



ååå fimpvatten! så gott. hoppas du tog en klunk för mig med.

Marcus

31 Oct 2009 16:25

En vän gjorde det samma för några veckor sedan.

Men byt ut glaset mot ölburk och fimparna mot urin.

Jonas

31 Oct 2009 22:50

Fick mig att tänka på "Tim and Eric Awesomeshow - Great job!" och det här klippet;



http://www.youtube.com/watch?v=gTuBeBkZKv0

Kommentera

Publiceras ej