Allt går med lite vaselin och en spegel.

6kommentarer


Ni undrar såklart hur jag kan
vara på topp hela tiden?

Så här ligger till:

Det börjar redan på morgonen.
Då ställer jag mig sunkig framför
spegeln och upprepar mina
magiska ord (se; välmålad bild
).

Alla vet ju att efter den tredje
upprepningen så blir det till verklighet.
Ett starkt bevis är filmen "Candyman".
En mycket sann historia.

Så när jag är klar i spegeln,
har stolen förvandlats till
en gyllene tron, på huvudet
sitter en skinande krona och
håret är vackert borstat.

Så funkar det.
Så funkar livet.



6 kommentarer

J

31 Oct 2009 15:32

Det är precis så det funkar!!

konstigt att inte fler gör som vi, säger snälla saker till sig själva på morran.

ps. date med jim thuresson snart kanske? alt. peter wallen? ds.

e

31 Oct 2009 17:31

VISUALISERING! precis så man får os-guld, klarar av att bestiga Mount Everest, och blir as-snygg... eller så kirrar man en blogg lägger upp lite fejkade bilder på sig själv och får komplimanger... då blir man också snygg... har jag hört... Puss!

kim

31 Oct 2009 20:47

J: vem fasiken är det jag ska dejta? jag kan inte dejta? vad säger man på en dejt? jag skulle säga för mycket. jag skulle vara för rolig. killar gillar ju inte roliga tjejer. det är väl därför vi är singlar? eller? SÄG ATT DET ÄR SÅ!



e: hade jag vetat hur man fejkar bilder hade jag gjort det. men paint gör inte det jobbet. man kanske skulle sätta sig ner och börja äga i photoshop istället? tänk vad snygg man skulle bli?

fast jag är rätt nöjd. jag är nöjd. är du nöjd?

Amelie

01 Nov 2009 04:34

jag rekommenderar photoshop. och enorma mängder tequila. fungerar till och med bättre än visualisering emellanåt!

e

01 Nov 2009 11:17

ja, jag är nog också ganska nöjd.klart man har brister. men de försvinner i stora tröjor och smink. jag kan äga i photoshop så kan du äga i paint. måste ju dela upp jobbet mellan oss fattaru väl? vi vill ju inte bli utbrända heller... :S

Llarsoh

01 Nov 2009 22:31

Tycker du verkar lätt avis på MOI för jag har något som inte du har? Smeknamnet Kungen!

Kommentera

Publiceras ej