Min skolvägran är nu lagd på is i tre år framåt.

11kommentarer


Men far och bada!

Jag kommer snart sätta mig
i skolbänken för att lära mig att
se bra ut och vara rolig på tv.

Undra hur min klass kommer se ut?
Kommer den att vara snygg?
För koncentrationens skull
hoppas jag att det är en
halvful, snäll och smart klass.

Jag är bra i skolan,
jag lär mig så fort att det
inte är riktigt klokt.
Jag passar in där!

Vart finns min skola?
Lidingö såklart.

Och om det skulle vara så
att jag råkar ligga med en lärare,
så är det inte för en betyghöjning
utan endast för att det är skönt.



11 kommentarer

e

12 Nov 2009 14:06

aw yea! fan va fint. då får nog ta och pricka in en date. det tycker jag att jag förtjänarefter all denna tid som ditt "största fan"!

nilla

12 Nov 2009 14:28

jaha? vad är det för konstig brat-skola?

Sophia

12 Nov 2009 15:04

är du ihop med någon som heter Erik?

kim

12 Nov 2009 15:19

E: dejt? jag ska bli full.



Nilla: jag älskar brats, dom har så himla fina kläder.



Sophia: vamenaru? jag är väl inte ihop?

men pratar vi den erik, så kan jag ha varit kär i en sån, men råkat köra av vägen, alltså the väg of love.

nilla

12 Nov 2009 15:32

men på sant? vad är det för skola? =O och varför ska du gå där. på LIDINGÖ.

Sophia

12 Nov 2009 15:54

Alla vet att ni är dt.

jag tycker ni är söta ihop men det är många som

känner sig lurade

ville bara att du skulle få veta om det nu när du ska bo i stockholm igen.

e

12 Nov 2009 16:27

vad fint förresten! Lidingö? det är nästan lika preppy som där jag bor på Värmdö... bara det att lidingö-folket har sommarställena på värmdö, så vinterhalvåret på värmdö är lite mer slum-aktigt.

kimpa:

12 Nov 2009 16:33

e o nilla: jag är fin, fint ska det vara, jag har badat på värmdö. jag ska bli en gossipgirl.



Sophia: okok, vi älskar varandra, jag väntar barn, katten har blivit vaccinerad, trädgården är ansad och nu ska vi göra hemmagjord pizza för att sen mysa framför tevin, det är så vi rullar.

ps.sthlm hälsar mig välkommen eller stockholm ska begå hatbrott, dina hot är suddiga, du måste bättra dig!

Sophia

12 Nov 2009 17:38

hora håll dig till en då

Anna

12 Nov 2009 17:46

ojoj. hårda ord. elleR?

kim

12 Nov 2009 18:03

Sophia: "Horaa! Horra! Hoorraaa!"? Tack, men jag fyller inte år idag?



Anna: Tjejer är alltid så söta mot varandra, det är trevligt.

Kommentera

Publiceras ej