För hon var bäst försök att överträffa det igen.

9kommentarer


Jag borde bli supermodell.
Jag kan verkligen det där
med att variera min look.

Så fort kameran åker fram
har jag alltid något nytt och
härligt att visa upp.

Denna film ska ses med hög
volym och med din hand på
valfritt sexigt ställe.
För bästa upplevelse är
det en biograf som krävs.

Personlig favorit är slutet.
När den är helt slut alltså och
man kan gå och göra annat
och fundera på vad man just
lagt fem minuter på.

Sen efter mysa med tanken
på att man la sin viktiga tid
på precis rätt tjej.


9 kommentarer

simone

26 Nov 2009 13:13

Sv: Haha sätt på en dvd istället :D

Ricard med bara C

26 Nov 2009 16:40

Jag ger filmen 587 Oscars-nomineringar. Däribland Bästa Stenmark, Bästa Pose, Bästa Nätperson och Bästa Kim.

Hohanonona

26 Nov 2009 16:51

Tjena sötis! Du äger!

Men kom igen nu Kim, jag tycker nog att dina läsare har rätt att se att du blivit av med örat på andra sidan!!!!! Tihi! Kram!

Amelie

26 Nov 2009 17:17

jag, som ju faktiskt arbetar som modell, är djupt imponerad. du kan din grej. din pose (snett mot vänstra ansiktshalvan) är mycket stark. din blick genomträngande. jag skall genast visa upp filmen för min agentur! och sedan kräva en stor summa pengar för att det var JAG som upptäckte dig!

Dreven

26 Nov 2009 18:53

Fett värt! Förutspår att denna film kommer bli mycket omtalad vid nästa Cannesfestival. ^^

Sophia

26 Nov 2009 23:28

Har du gjort den här filmen själv? Alla vet det och känner sig lurade.

Krille

26 Nov 2009 23:42

Hade någon annan gjort en sådan film hade jag sett rött. men nu tycker jag bara att det är charmigt och humor. tummen upp bästa kvinna

Robban

27 Nov 2009 09:01

hahahahaha har läst igeonm hela din blogg inatt

du borde skriva en BOK, den hade sålt .

du är i toppklass. Jag vill se dig på tv. nästa stjärna är född.

jonas

30 Nov 2009 01:06

jag vill se din högra sida!

Kommentera

Publiceras ej