Bästa fredagen i mitt liv.

4kommentarer


Jag googlade nyss "sår".
Det var ju bara till en bild
jag skulle fixa.

Åh, jag ångrar mig så.

Bilderna passade inte
ihop med fisksmaken jag
har kvar i munnen efter
morgonens omega3-bomb.
Upp kom maten.

Sen tittade jag på mina naglar och tänkte
"oj, vad fina och långa naglar jag fått!?!?"
Efter den tanken känner
jag att mössan sitter fel.
Halvvägs upp till huvudet så råkar 
jag riva upp hela hakan blodig,
med dom där vackra naglarna
som jag en sekund tidigare inte
ens visste att jag hade.
Snopet.

Klockan är bara 16:00.
Vad mer kommer hinna hända
innan dagen är slut?

4 kommentarer

lucas

13 Nov 2009 16:22

vackrats!

Såg dig i brunnsparken idag

Kim

13 Nov 2009 16:46

L: Tack! Jag var i Brunnsparken idag! Ibland är jag det.

Emma

13 Nov 2009 21:10

hah... bara lodisar och småbarnsmorsor går i parker vet du väl

Rickard

14 Nov 2009 18:40

Emma e knappast göteborgare.. Brunnsparken e nog den parken i världen med minst träd haha

Kommentera

Publiceras ej