Skor, kvinna och sommar.

8kommentarer

Okej.
Jag finns kvar.

Min dåliga uppdatering kan kort
sammanfattas med att jag håller
på med att öva upp mina kvinnliga skills.

Jag har i tre dagar nu gått runt i ett
par skor från helvetet.
Jättesnygga.
Men vad vill dom mina fötter?
Det gör då innihelvetes jävla ont.
Ska det vara så här?
Ja.
Man ska gå in dom, sägs det.
Jag går och går.

Klacken är tio cm och med mina
egna 1.76 förvandlas jag till en härlig
amazonkvinna direkt utsprungen från
regnskogen.

Jag funderar starkt på att ta av mig pumpsen
och stoppa mina skrämda fötter i ett par fula
foppa-tofflor och sen krypa tillbaka till djungeln
med skamsen blick.

Men inte riktigt än.
Kan du vara kvinna,
kan jag med.


8 kommentarer

jussan

08 May 2009 13:35

ERE SANT?? 10 cm dessutom?? OMG! du e duktig du min lilla fisapa!

Viking

08 May 2009 14:21

Skulle jag kunna få köpa skor och/eller stövlar till dig i utbyte mot ett fotjobb?

Peter

08 May 2009 16:09

stackare, men du får inte lämna oss du får skriva med händerna :P

Fröken Eko

09 May 2009 10:37

Högklackade skor är ett rent helvete. Men man blir ju lång. Kan väl nästan sälla mig till Amazonkvinne-klubben jag med då, som i normala fall klarar mig upp till hela 1,74.



Vet inte hur du ställer dig till awards å sånt, men du har iaf fått en av mig ;)

http://frokeneko.blogspot.com/2009/05/jag-ar-liksom-bara-bast.html



/F

Bibbi

09 May 2009 22:45

Men du är ju beundransvärd!!! För vaddå... jo för att du kämpar på med såna skort. Skulle hoppat i foppa för länge sen, hahaha



Kramizar

Bibbi

09 May 2009 23:09

Tankeöverföring skulle man kunna säga. Lite mycket nu. Känns som om tiden inte riktigt räcker till...



Hoppas du mår bra trots att du har jobbiga skor =)



Kramizzz

kim

11 May 2009 16:14

Viking: Jag tar 4 kr för fotjobb och 2 kr för handjobb.

Kris

30 May 2009 08:57

Uj uj sicket koncept. En wobblande amazongoddess på Gbgs gator. Oh lordy lord. Tagit fram pjuksen igen eller dom vita sneaksen som suttit på fossingarna varje dag?

Kommentera

Publiceras ej