Sneakers, sexbok och skryta på kalas.

8kommentarer

Jag kröp aldrig tillbaks till djungeln.
Jag passar i storstaden.
Med eller utan hor-skor.

Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga
och skaffade mig ett par sköna
Fred Perrys.
Vita.
Jag älskar vita.

Mindre sexigt dock.
Men man behöver inte vara det.
Jag tror man får ligga ändå.
Jag hoppas iaf.
Håll tummarna.

Man skulle kunna tro att jag är
väldigt sexfixerad med allt
mitt ligga hit och dit?
Det stämmer.
Jag är likt en sextonårig grabb helt
faschinerad och antecknar gärna ner
liggens namn för att sedan kunna
skryta loss på fest.

Sån är jag.
Har alltid varit och kommer
antagligen alltid vara.
Men det gör inget.
Man får vara som man vill.

Tur.


8 kommentarer

peter

11 May 2009 15:10

vad gullig du e kram tillbaka, jag gillar dina små hyss ;)

Nangiala

11 May 2009 17:06

hahahaa vad go du är! Men det är klart man får ligga och om du har fred perry skor kan du springa hem fort som faan om karln visar sig vara hemsk! Jobbigt att halta hem i högklackat;D

Tesstamente

11 May 2009 18:45

Alla i vita Fred Perrys får ligga- det är också en regel.

Emma

11 May 2009 23:28

alla med skor får ligga... har jag hört... men det kanske bara var i danmark?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

13 May 2009 20:27

härligt skrivet!

kram!

Bibbi

13 May 2009 20:59

Hej mitt lilla skrattpiller, hahaha. Nu var det verkligen länge sedan. Hoppas allt är bra med dig.



Stor kram Bibbi

Tesstamente

13 May 2009 22:42

Ligger du fortfarande?? Vilket sexmaraton, men du är ju ung och har kondition. Det var tider det!

Bibbi

14 May 2009 07:48

Morrn! Nä, inte riktigt. Har en del pappersarbete att ta hand om för att kunna känna full kontroll.



Hoppas du får en kanondag! Kramizar från Bibbi

Glömde... stan hälsa till dig =)

Kommentera

Publiceras ej