E, K och djuriska ord.

4kommentarer

Jag har tur som har en
som leker roliga lekar
med mig ibland.

Igår kväll:


E: "sluta vara varg på mig."

K: "jag lodjurvar!!"

E: "du be-häver inte nötskrika!"

K: "det hare jag inte ghjort."

E: "jag skall tonfiskera dina rävgodelar!"

K: "sluta vara elålak, annars sparvkar jag digelkotte med min kängurua!"

E: "nuv skata jaguar soval."

Sen sov vi.
Men jag ville leka mer.

Idag:


K: "vankana! duva måste jobba, pmuss!"

E: "du be-hävar inte väcka migel, mullvad görings?"

K: "hjälgp! japa skanin tiller dagis och bråttas."

Duktiga!

Undra hur det kan finnas en
till i världen som kan skriva
så roligt med djur.
Den borde man ju umgås
varje dag med?


Hare bra!





4 kommentarer

Anonym

24 Mar 2009 16:12

Tack Kim för ett gott skratt!!

Emma

24 Mar 2009 21:44

haha... vet du vilket det snabbaste djuret i skogen är?? öööööörn öööööörn öööööörn.... typ motorljud



å det näst snabbaste?? bjöööööörn bjöööörn bjöööörn... hihi. ;)

Filip

24 Mar 2009 23:12

HAHA den där E hade så roliga djur-ord! Be-häver!



Tack för en i övrigt trevlig blogg!

jussan

25 Mar 2009 09:23

hahahan kuuul!!!

Kommentera

Publiceras ej