Katter, elefanter och pringles.

5kommentarer

Här sitter jag och tänker på...


...att många tycker ju det är roligt med djur.
Speciellt när man låtsas vara ett:
Som när man tar två pringleschips
och gör "anknäbben".
Två tuggummin och gör "kaninen".
Eller varför inte "apan"?
Apan är den när man har ett
halvt apelsinskal i munnen och
sen kliar sig på huvudet.
Man kan också göra djur utan
att ha rekvisita.
"Grisen" och "elefanten".
Man behöver bara näsa, finger och arm.

Jag ger tummen ner.
Jag skrattar inte.
Gör du?


rolig?

5 kommentarer

Blajkel

16 Mar 2009 06:11

lite faktiskt. det är kul när människor gör djurgrejer, ännu roligare när djur gör människogrejer.



Som en hund skulle betala räkningar, hysteriskt!

Emma

16 Mar 2009 17:26

de e ju roligt me djur... asså att typ titta på å peta på... men att låtsas vara? ja, det skulle vara den lilla klassikern "valrossen" då... med två salta pinnar under överläppen... :) fast den va inte så rolig den heller.

1 apa

16 Mar 2009 20:40

Det är min favvoklänning av hela min garderob, den använder jag bara när riktigt viktiga saker är i görningen.

Jag skrattar åt vissa djurimitationer. Det beror lite på vem som gör dem, tråkiga människor är oftast tråkiga men kul människor är typ alltid kul. Men du glömmer det djur som många tror sig kunna härma, fisken. Genom att upprepade gånger öppna munnen och göra ploppande ljud. Den är svår att göra rolig.

fan va sugen jag är på rulltårta, fortfarande!

Tesstamente

17 Mar 2009 13:35

Jo, jag skrattar.. åt dig:-) Du skriver så roooligt!

Magnus

17 Mar 2009 17:21

Nej, det är för mycket buskishumor för mig.



Däremot kan det vara kul om någon har flatlöss och står och kliar sig framför andra.



Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej