Kärlek, dröm och mer kärlek.

5kommentarer

Åj, vad drömde jag egentligen?
Det var kärlek överallt.
Väldigt fint.

Man pussades och höll handen.
Promenerade gata upp och gata ner.
Sen åkte på stora lastbilsdäck i skogen.
Det var konstigt, men det var kärlek.

Mitt i världens finaste dröm så ringde
det och väcktes.
"-Kim, kan du komma och jobba?

Meh, fult gjort.

Jag ska fortsätta min day of love nu.
Man skrattar och ler,
det har jag sett på televisionen.

Jag får hålla min egen hand,
Klappa på min egna panna
och viska fina ord i örat.
Älska mig själv till söms?
Det ska gå!

Om det skulle misslyckas...
finns det någon som skulle
kunna ställa upp då för en billig penning?



5 kommentarer

Filip

31 Mar 2009 16:15

Där skulle jag kunna tänka mig att ställa upp.



Jag har själv blivit sviken många gånger av kvinnor så jag vet vad det innebär att vara ensam. Tyvärr är det inte många kvinnor som kan dela min hektiska livsstil, men det ser ut på det sättet som du skriver att det skulle kunna fungera mellan oss. Min faster var grafolog så jag kan grunderna så att säga.



Och om det inte skulle fungera kan det ju i vart fall leda till ett par samlag.

kimpalimpa:

31 Mar 2009 18:20

Filip: Hej! Kul att du skulle kunna ställa upp. Det glädjer mig. Jag har det ensamt här borta men försöker ge mig själv så mycket kärlek som det bara går. Nu börjar dock orken och lusten ta slut och jag är redo att överlämnas till någon annans famn. Det är där du kommer in i bilden. Grattis. Drömmen handlade om en annan, men vad spelar det för roll?



Samlag, intressant.

Berätta mer?

attis

31 Mar 2009 19:01

Ibland vill man inte vakna upp ur drömmen.

Kramisar

Emma

31 Mar 2009 23:05

hmm, du kan få mig med... faaaast... bara under veckodagarna, har ju sambo på helgerna. annars kanske vi kan lägga upp ett schema, filip kan ju alltid komma med tips om hur vi ska få in era samlag i det hela eller?

Eddie Väder

01 Apr 2009 20:00

Ledsen, jag vill inte, jag spelar svår.



Du måste truga med mig, fjäska för mig så att jag känner mig större än vad jag är och lurar mig själv.



En gång var det en tjej som lurade mig att jag såg fin ut i klädslen, jag upptäckte att jag var naken och pang så small det bara till.



Lite som kejsarens nya kläder.



Efter det är jag lite försiktig för jag vet med mig att jag är lättlurad i säng.

Kommentera

Publiceras ej