Generad, roligt och åfy.

11kommentarer

Åfy!

Nu när jag är tillbaka och 
alla pusselbitar från
måndagsnatten har
hamnat på rätt plats.
Nu när jag minns allt,
då skäms jag lite.

Oh herregud.
Jag vill inte minnas allt.

Tänk att gå tillbaka till jobbet på måndag.
Tänk att behöva sitta där i skinnsoffan
och dricka kvällskaffet med alla.
Då pratar vi inte vilken skinnsoffa som helst,
utan soffan jag gjorde alla mina behov i.
Ojdå.

Fast när jag tänker efter.
HA-HA vad roligt.

Jag måste sett väldigt kul ut.
Speciellt när jag låg där
i duschen.
Helt utmattad, naken och tömd.
Vilken svängtjej!
En tjej som bjuder på och av sig själv.
Snäll!

Hahahaha.
Jag ska sluta skämmas nu.
Jag var ju mest kul.
Äckligt är kul?

Kom igen, hjälp mig nu.
Visst är äckligt kul?
Ja?



skäms.

11 kommentarer

Anonym

18 Mar 2009 17:41

Taskigt att blanda in apor i det här.

De håller ju inte på och kräks på allt och alla.

:p

Magnus

18 Mar 2009 18:11

Klart som fan äckligt är kul, det har jag alltid tyckt.



http://www.youtube.com/watch?v=eK784ynM47o



En gång vaknade jag upp bakfull på en fest i en bil och såg hur folk borstade tänderna i en stor spann med vatten som jag och min vän pissade i hela festen. De sade ju att det var toa, men man skulle tydligen pissa i skogen och tvätta händerna i spannen. Så kan det gå.

kim

18 Mar 2009 18:26

Anonym: Just den där apan är äcklig. Nu drar vi inte alla apor över samma kam. Dessutom seru ju hur han skäms.



Magnus: Äckligt är kul. Kiss är inte så farligt dock. Spya och bajs är. Väldigt. Och oftast roligare om andra drabbas, då ere riktigt skoj.

Magnus

18 Mar 2009 18:33

Du vet killen vi båda träffat och kännt i det förflutna som börja på Bi....en.



Han kallades för kapten bajs ett tag för han skulle bajsa bak konsum innan vi skulle på en klubb som hette White courner som fanns förr i götet.



Han lutade sig mot en vagn med papp och den rullade så han lade sig i sitt bajs med ryggen, sedan kom han inte in på white courner för han hade bajs på ryggen, ha ha.



Jag såg en video nyss på nätet, extreme puke fest, fan det värsta jag sett.........sedan är det nån video som heter Spankwire som folk kollar på men jag inte hittar, har sett folks reaktioner på youtube och när det verkar hemskt och äckligt vill man se......



Nån som sett?

LiliPili

18 Mar 2009 19:00

råkade ploppa in på magnus blogg av en händelse (?) och fasiken.. kanske är du inte så läskig trots allt?

en liten stalker stämpel har han dock kvar - men annars ser han helt reko (??) ut =)

hihih

ihiiiiiiii

Förresten Kim, du är vacker trots sjukdom. stor blöt ickesjukpuss

Magnus

18 Mar 2009 21:56

Du kan även få ett inlägg och svar om du vill LiliPili.



http://www.youtube.com/watch?v=cvnsZ2jfjYc



Kram på dig med stalkerkompis

kim

18 Mar 2009 22:29

LiliPili: Tack för vackerheten, men mot slutet var det inget vackert kvar. Men nu börjar jag tillfriskna och vågar ta mig snabba tittar i spegeln igen. Puss tillbaka. En frisk dårå.



Magnus: Skickade du ett "fuck you"? Men stygg!

Magnus

18 Mar 2009 22:48

Men fatta Kim och LiliPili vad cool jag var där.

Jag satt riktigt och diggade med huvudet som en metalkille skall göra och skrek fuck you.



Men jag inser nog att en kille som tatuerar in blommor, sina barn och hjärtan på armarna inte kan skrämmas på riktigt.



Jag är ledsen LiliPili, jag kan inte vara elak, jag tom diggar låten jag sände till dig.



När jag tänker efter LiliPili, så älskar jag nog mest dig..........och Dalai Lamah.



Ni två mot världen.

kim

18 Mar 2009 23:10

Magnus:

Brraaaooouu! Du kan ju.

LiliPili

19 Mar 2009 10:30

Aaaaaww!! Jag tror jag blir gladast i hela haninge! :D:D:D

LiliPili

19 Mar 2009 10:32

Varför har inte jag nån blogg med stalkers..?

Kommentera

Publiceras ej