Budapest 1

3kommentarer

Omg.
Vilken härlig resa.
Tokig resa.
Jag och Jussan kompletterar varandra som hand i handske.
Underbart.

Jag flög flygplan i Lördagskväll.
Rädd.
Men jag skärpte till mig och skämde inte ut mig.
Tacka gudarna för flygplatsöl.
Vi anlände två timmar efter avgång och
blev upphämtade av en liten smutsig buss,
som hörde till Wizz.
Skum buss.
Den släppte av på en mörk gata.
Lustigt nog precis vid Tinas hus.
Åh tur!
Jag hade inget telenummer till Tina
så vi var lite oroliga att inte hitta.
Men precis när vi kommer gående
hör vi någon ropa -Kiiiiiim.
Åh, en röst jag känner igen.
Älskling!
Vilken tur.

Jussan ville inte följa med ut när vi kom.
Pga av huvudvärk.
Citatet.
Jussan: Jag har ont i huvudet.
Tina: Vill du ha en kiwi?
Jussan: Vadå?!?!
Att ha på huvudet eller att äta?


Åh smart!
Haha.
Trots ingen läkande kiwi på huvudet,
så följde hon med.
Tur.

Sen festade vi hela natten lång på Morrisons 2.
Ett perfekt ställe.
Jag och Tina drack Absinth.
Konstigt gjort.
Men vi blev ett riktigt svänggäng.

Kom hem hungriga vid 05:00.
Vi gör smörgåsar.
Marika har fått hem ett ligg
och dom ligger och har börjat...haha.
Jag tappar min korv på golvet.
"-Vaaar är miiin Koooorv?" säger jag och letar.
"-KIM, GÅ OCH LÄGG DIG!!" säger en Marika.
Då!
Då ramlar jag.
Rakt över hennes precis hemdragna kille.
Pinsamt.
Jag hamnade i sängen med dom, på honom.
SÅ man kan säga att jag låg med/på honom först.
1-0!!


Kul natt.
Forts. följer...

Här vet vi inte vad vi heter.

3 kommentarer

jussan

04 Mar 2009 19:12

meen, så har du inte fått med att jag faktiskt gick med ut i alla fall! jag låter som en mammis haha

kim

04 Mar 2009 20:16

Jussan: Fixat stumpan!

jussan

04 Mar 2009 20:37

jippiee! haha

e du hemma nu? har du lånat en annan dator av andy? :)

Kommentera

Publiceras ej