Bengt, vinspill och morgonsoffa.

8kommentarer

Jag får verkligen äta upp mina ord.

Kollade på morgonsändningen på kanal 4.
Bengt Frithiofsson gav som vanligt vintips idag.
Stenpackad och ovårdad.

Aprak och med glasögonen på sniskan.

Bengt, jag menade inte riktigt att man skulle
vara full varje dag, hela tiden.
Man kan säga att jag nästan tog i så jag sprack.

Du fick mig att inte höra ett ord vad du sa.
Jag hade ett täcke över mig och nådde inte
fjärrkontrollen med foten.
Men jag vill slå bort dig.
Bara så du vet.

Efter dundrade Malou von Siwers in
och skammen var total.
Vad gör alla dessa fågelholkar på tv?
Byt ut?

Ta mig.
Jag kan inte vin,
men allt annat.


vad sägs om: varannan vatten?

8 kommentarer

Iskariot

13 Mar 2009 12:39

Ja fy, sedan du skrev det har jag varit full hela tiden och på likör dessutom. Jag tog dina ord som lag och har nu supit bort mitt jobb och familj.



Men det är inte det värsta, jag söp bort min vänstra sko någonstans på en buss igår i Söderhamn.



Spriten har även gjort att jag sänt fem svar till dig efter dina inlägg med en massa videos.



Fy så fasansfullt nu när jag nyktrar till och inser vad jag gjort. Skiter i familjen men vill gärna hitta min sko.

kim

13 Mar 2009 14:07

Iskarot:



Sko? Vem har sagt att två skor ska vara det bästa.

En sko gör att det ser ut som du haltar.

Ser det ut som man haltar får man ALLTID sitta på bussen.

kim

13 Mar 2009 14:23

-Hur vet man att Englas mördare inte var invandrare?



-Vet inte...



-Cyckeln fanns kvar.











hihi.

Iskariot

13 Mar 2009 14:43

Nu skriver du två svar till dig själv.



Stalkar du dig själv?



Cykeln fanns kvar, ha ha.........



:D

kim

13 Mar 2009 14:54

Jag är min största stalker.

Vilket känns tryggt och bra.

Iskariot

13 Mar 2009 15:08

Inte bara din egen stalker utan någon som alla lyssnar på och utför dina skämt i verkligheten.



Stalker, kvinna, humorist, ledare.



Inte dåligt pinkat.



Bengt ballade ur efter ditt inlägg idag.



http://www.youtube.com/watch?v=Qja7ZGDmkns



Sedan är din humor lik Petra Mede som jag tycker verkligen har bra humor. Efter detta svalde alla barn under 12 år satsen för att Petra hade sagt det.



http://www.youtube.com/watch?v=YeU75M6aPuQ



Så både du och Petra har enormt inflytande, tänk på det.

kim

13 Mar 2009 15:12

Iskarot: Jag älskar Petra Mede och skulle kanske kunna ligga med henne om hon bad snällt.

Iskariot

13 Mar 2009 19:41

Jag kan ligga bredvid, och läsa eller klippa naglarna.

Kommentera

Publiceras ej