Superhjälte, dvärg och tjocka rep.

6kommentarer


Ibland är det roligt.

Jag läste det roligaste.

Det var en kille som inte kom till
sitt DC.
DC är stället funktionshindrade åker
och arbetar med diverse plock.
Den här rara killen saknades så
personalen ringde hem och undrade
vart han var.

I luren hör dom världens gladaste kille!
-Jag har fångat troll!!
Va?
Killen är stolt och vill att personal ska
packa ihop sina saker och komma och titta.
Eftersom han är mycket angelägen så åker
dom för att ta sig en titt på bytet.
När dom kommer in  får dom se vad som fångats.

På golvet ligger en dvärg.
Killen har gått och hämtat en dvärg
i tron om att det är ett farligt troll.
Man kan säga att han har agerat hjälte.

Lilla dvärgen har legat bunden hela natten.

Detta är vad jag kallar skoj.
Stackars lillen.
Men HAHA vad tokigt det måste sett ut.

Åh.
Rar!


6 kommentarer

nilla

15 Jun 2009 18:04

hahahahaa fan va sick!

Emma

15 Jun 2009 19:30

hahaha! oh jag älskart!

Maria

15 Jun 2009 20:37

Ha ha, han var ju duktig :-)



Må så gott !

Magnus

16 Jun 2009 09:28

Det där var något av det roligaste jag läst! Tack för en hysteriskt underhållande blogg :D

Nemmen

16 Jun 2009 13:30

den der har jag nettopp hørt på norska, å tyckte den var jatterolig. Men no forstår jag jag måste blitt lurad, for jag trodde den var sann :-(:-(

skuff-skuff-skuff

Men

16 Jun 2009 13:31

på norska så var det en dverg som hadde ringt på med innsamlingsbøsse. Så når personalet låste opp badet, satt han på doskålen å dinglate med bena och holdt sin bøsse :-)

Kommentera

Publiceras ej