Snygg, len och ananas.

4kommentarer


Omg!
Vilken dag.
Vilken vecka.
Vilken månad.
Vilket år!

Full ös,
medvetslös.

Träna, jobba, äta och sova.
Jaja, bajsa också.

Idag har jag fått med mig
nya kollegor på träning.
Duktig.
Vi körde stenhårt.
Jag gjorde allt för att
få en härlig svettdrppe att
vackert trilla ner från hårfästet.
Den kom aldrig?

Inte ens rövsvett.
Äh, skitkropp.

Eftermiddagen var jag
inbjuden på lite färsk ananas.
Det var hos mitt lilla favoritbarn
från mitt förra jobb.
Det var trevligt.
Jag gjorde mig i ordning
för dom finare kvarteren.
Jag var fin!
Jag är fin.


Jag börjar bli årets tjejigaste tjej.
Fixa, fixa och fixa lite mer.
Denivit för tänderna.
Solning för den perfekta brännan.
Härliga krämer från topp till tå.
Jag luktar så gott att jag måste
akta mig för att inte bli lagd
på en tårta för att sedan bli uppäten.

Nu är det ännu en helg
som jag spenderar ensam hemma
i pyjamasbrallor och bh.
Jag har bubbelvatten
och världens lenaste hud.
Värt.

Dax för film i världens bästa
och största säng.
Jag har hyrt film på affär.
Oldschool.

Puss!




 
Fin.

Tjej.

Fin igen.

4 kommentarer

LiliPili

13 Jun 2009 22:58

Feeeeeeetttt snygg...



Lär mig.

josefin

13 Jun 2009 23:17

oj, färg i fejset? så vacker du e min lilla duva!!

Per

13 Jun 2009 23:33

JÄVLAR!





(jag älskar dig)







Ps. Vi bor i samma hus.

Emma

14 Jun 2009 12:42

fedt snyg tyker jag.

Kommentera

Publiceras ej