Prutt, rumpa och korvskinn.

4kommentarer

Hur kommer det sig att det
kommer en prutt ibland?

Alltså sådär bland folk utan
att man är förberedd?

Då skäms den som släppt sig.
Den skäms ihjäl och blir röd.

Jag har aldrig bara stått rakt upp
och ner och råkat släppa väder.
Så jag kände mig trygg.
FALSK TRYGGHET!!
För idag i köket...

...så small det till.
Prutt utan förvarning.
Åfy!?!
Är det åldern?
Börjar det bli slappt?
Kan man sy?
Kommer det alltid vara så här nu?
Är jag äcklig?
Vill ingen normal ligga med mig nu?

Vavavavavava?

Sen kom jag på det!
Det var bara skinnet på korven som lät.
Jag hade ju lagt in en korv för att tinas upp i micron.
Jag hade glömt bort den
så korven sprack därinne
Då lät det som en fis.
Nej ljug, inte fis.
Brak-skit.
Äcklig korv!

PUH!

Det var inte jag!

Faaast luktar korven
som spricker fis?

Fan.

4 kommentarer

Moa

30 Jun 2009 13:35

Men... KÄNDE du inte att ljudet inte kom från dig? Man brukar ju känna liksom... ;)

kim

30 Jun 2009 14:55

Moa: Alltsåååå....mjo..jaaa..näää...kanske! :D

anne

01 Jul 2009 22:09

En kompis syrra la av en rökare när hon gick uppför husets trappor före de nya gästerna på husesyn.



-Jag hade inte ens barnen att skylla på, beklagade hon sig efteråt.

Liljana

04 Jul 2009 13:04

haha urskön blogg!

Underhållande som faen! =)

Kommentera

Publiceras ej