Mordhot, sommar och sol.

15kommentarer


Borta.
Mitt MJ-inlägg fick tas bort.
Folk kan ju inte bete sig.

Min åsikt står fast.
Det var en sjuk man.
Han borde såklart suttit
inlåst någonstans och fått hjälp.

Håller du inte med så har du solsting.

Jag gillar inte att folk vänder kappan efter
vinden.
Hade MJ varit privatperson och
ställt sig brevid dig i kön på hemköp
hade du blivit livrädd.

Men fortsätt tramsa ni.

Jag vill tillägga att jag inte fegade ur.
Eller jo.
Men det trillade in olika sorters härliga hot.
Som sagt folk är inte kloka i huvudet.
Älska att man får ha olika åsikter.
Jiiisuss.

Vill man inte vara min vän för att jag tycker ett
självklart fall av konstig diagnos är obehagligt,
så är det bara skönt.
Säger man upp kontakten som kommentar
i någons blogg så avstår jag gärna fortsatt kontakt.

Sen tillägger jag gärna att jag dömmer inte ut folk
till höger och vänster.
Men efter tio år har man väl hunnit skaffa sig en åsikt?
Och det är väl för väl.

Nu släpper jag detta.
Detta står mig upp i halsen.

Till dig som undrade om jag ville dö
eller hålla käft:


Nä, jag vill leva och med öppen mun.
Konstig fråga.
Tänk om jag blir förkyld?
Då måste ju andningen hållas vid liv
på annat sätt om näsan är full av snor?
Alltså öppen käft, tack.

Nu väntar en fantastisk dag.
Ha det!



15 kommentarer

Daniel

29 Jun 2009 11:23

Ja det var jävla löjligt av folk. Jag tyckte det var kul skrivet. Kör för fan.

Debbie

29 Jun 2009 11:35

Haha, jag missade inlägget totalt! Jag avgudade MJ, men fine att du inte gjorde det, det betyder inte att jag tycker illa om dej som person. Haha, löjliga människor är!! Jag messar över mitt nummer, har glömt bort det ju!

kim

29 Jun 2009 13:12

Daniel: Det var otroligt humoristiskt skrivet.

Folk klarar inte värmen.



Debbie: Det var bara ett inlägg om hur illa jag tyckte

om honom. Men tycker man om, så får man.

Ingen kan ju påstå att mannen var frisk?!?!

Även om Thriller var en fantastisk skiva.

nilla

29 Jun 2009 13:40

haha. att folk orkar bryr sig. Jag läste både ditt och Jussans inlägg som var raka motsatten till varandra och vet du vad jag kände? Så här: Okej.



Vad folk tror och tycker kommer alltid att variera. Ingen vet något till 100% såvida man inte själv är inblandad. det gäller alla.



Själv bryr jag mig inte märkvärdigt. han kanske va peddo, kanske inte. om han va det var han garanterat långt ifrån den värsta och vad de utsatte valde för väg är deras problem. Om det nu vare sant. Var det inte det, så var det väl inte det och det är ju tråkigt.



Äh skitsamma.

Jag kanske är konstig som inte bryr mig, men det är iaf skönare så.



=)



Skön sommar babe!

(Nu ska jag skriva samma sak till Jussan)

Linus

29 Jun 2009 15:40

En storm i ett vattenglas. Du har just fått smaka på näthatet, något man som journalist får dagliga doser av hur banala saker man än skriver om.

christine

29 Jun 2009 16:31

luggen bruden! tänk om alla kunde ha så snygg lugg som dig, då skulle de inte hota folk tror jag.

Magnus

29 Jun 2009 18:07

Stå på dig tjejen! Orka bry sig om sånt folk.



Och du, måste du vara så jävla läcker?:)

kim

29 Jun 2009 18:49

Nilla: Jag tyckte hennes psykbryt var lite obehagligt.

Som om jag pratade om hennes eget kött och blod, omg. Men bry sig? Nej, inte jag heller.

Mer än att jag inte tycker om och att det är roligt att skratta åt.



Linus: Näthat? Inget som rör mig i ryggen. Men när folk runt omkring sig flippar får man låsa dörren.

Det har jag gjort. Livet leker. Nästa gång kommer inget att tas bort. W O R D.



Christine: Fast, bruden. Du är den som är snygg i lugg. Du och jag.



Magnus: Haha, ja. Det kommer flera stormar. Dock kommer inget att raderas mer. Det var inte jag. Jag saknar mitt MJ-inlägg. Tack för komplimang.

kim

29 Jun 2009 18:53

Jussan: Andas! Det är lite rart hur du gapar om att han inte är pedofil. Att du stått vid hans sida hela hans liv känns som en ball merit. Jag menar, så du har sett att allt gått rätt till. Häftigt.

Det är även rart att du tror att alla mammor älskar sina barn. Nu är fallet tyvärr inte så. Är man fattig och inte bryr sig något vidare är man nog väldigt glad för den kosingen hon fick. Man kan tyvärr inte vara så naiv och blåögd förlänge.

För du kommer bli helt trasig när du upptäcker verkligheten. Vi får hoppas att dina ögon öppnas snart och att du tar det med en nypa salt.



Lycka till!

Emma

29 Jun 2009 22:45

jag älskar dej ändå. vi ska ju bli ihop. du och jag forever liksom. fast det vet du inte om. men det har jag planerat. =) mj är black or white, i både åsiker om honom, och vem han var själv. musiken tycker jag om, men personen... naaaa... notsomuch.

du e bra iaf. kramelikrus pussesnuttan!

lotta

30 Jun 2009 11:11

rolig blogg =)

nu hann jag ej läsa inlägget med MJ..shit the same..hamnade här och läste lite..keep on going..!!

Moa

30 Jun 2009 13:40

Meeh. Jag känner på mig att jag har missat nåt nu. Ville också läsa ju... Tji fick jag... :(

kim

30 Jun 2009 14:56

Moa: Här få rman läsa varje dag. Det går fort i vändningarna! Hepp Hepp! :D Det kommer mera som Arne och Martin sa!

Liljana

04 Jul 2009 13:06

Jag håller med dig till hundra procent, MJ var överskattad på alla sätt och vis.

The bitch her self: Frida

06 Jul 2009 15:32

Hörde talas om ditt MJ inlägg men hann tyvärr ej läsa

Känner på mig att vi känner ungefär samma sak om denne plastbit som man knappt hört ett pip ifrån på si sådär 10 år.... Förutom när man haft pyjamasparty med barn dååå... Det är ju väldigt normalt...... Om man själv är 10 år

Allt näthat & hot som kommit är ju totalt sjukt i hövvet... vaddå yttrandefrihet i välfärdssamhället Sverige

Kommentera

Publiceras ej