Lax, krabbjakt och internetdejting.

4kommentarer


Huuujeda mig.
Man blir väckt 04:00 för lite morgonprat.
Pratet handlade mest om min mormor.
Det var tokigt.

Sen var det att vänta in tiden för att åka
och ta hand om lite barn igen.
Jag tog dom två små i vardera hand
och promenerade ner till vattnet för att
fånga krabbor.
Det var roligt.
Det ska bli roligt att ha egna barn om
sisådär fem år?
Om jag lyckas lura till mig lite säd dvs.

Nu har jag återigen varit
och hyrt film.
Videokillen sa: -Va? Igen?
Meh, vadårå?
Jag kanske gillar film.
Sen säger apan: Haru testat Internet?
HAHA.
Jag hyr ju inte film för att jag är ensam
utan för att jag gillar film och har sett alla egna.
Eh, eller?
Videokillen erbjöd sig att se filmerna
med mig, men nej tack det går bra ändå.
Det roligaste är nog att jag hyrde:
Young people fucking.
Inte konstigt att han ville följa med
och ge mig ett ligg för att vara snäll.
Som att ge soppa till en hemlös.
Men jag klarar mig på egen hand
även där, lilla videogubbe.

Nu ska jag lägga mig ner en stund
och låta laxen i magen hare lite lugnt.
Jag ska även tänka ut ett sätt
att få ta över världen.
Det vore roligt.

Trevlig söndag.



Barnpassare i taxi.

Krabbjakt.

Mina egna kära filmer som man redan kollat på.

4 kommentarer

eric

14 Jun 2009 17:25

vackra människa du borde inte se film ensam

eric

14 Jun 2009 17:26

Eric: Annars måste man ju pausa och ligga hela tiden?

Det är en hyrfilm jag har inte tid att se den ihop!

Emma

14 Jun 2009 22:01

jag såg den!!! JAG SER MANSON-FILMEN!!! jag är som en jag-vet-inte-vad som alltid hamnar med blicken på det namnet... bra tjej som äger en sån fin dvd... =)

Johan Sundström

21 Jun 2009 20:49

Dumsnut. :-) Han försökte näppeligen förbarma sig -- utan hoppades nog mycket innerligt få ge dig säd, för allt vad hans biologiska imperativ säger honom då han ser dig. Du ser, kort sagt, oerhört bra ut.



<i>Klart</i> du ska bli president! :-) Fast som icke-amerikansk-urinvånare får du kanske nöja dig med att bli guvernör av kalifornien. Farbror terminator visar vägen. Det är å andra sidan litet roligare väder där än i större delen av resten av kontinenten, så det är nog rätt okej.

Kommentera

Publiceras ej