Hudcancer, straff och blekfis.

5kommentarer

Malignt melanom here i come!

Det skulle inte förvåna mig
om jag drar på mig lite cancer,
bara för att man försöker se lite
fresh ut så ska man straffas.
Typiskt Gud.

Fast blek om nosen passar mig bättre,
men blek på sommaren känns så skumt.
Det känns så dataspels-nördigt.
Som en kuf.

Jag har bosatt mig i Frölunda.
Ensam.
Det är otroligt skönt.
Nu ska jag slicka på mina sår (brännskador)
och somna till en skitig dokusåpa.

Kim är nämligen inbjuden till Frälsningsarmén
imorgon och då ska man vara pigg och glad.

Sovgott.



5 kommentarer

waltzingalong

05 Jun 2009 01:05

Blek är het!

MEN

05 Jun 2009 11:56

har du flyttet hem til Frølunda igjen?

Va skjedde med gettolegenheten???

Emma

05 Jun 2009 18:13

men på dig syns det ju! värsta pepparkakan! om jag sätter en alvedon på mina arm ser den ut som en leverfläck... så "brun" är jag... usch.

Tesstamente

05 Jun 2009 22:12

Jag lever.. knappt.

Emma

06 Jun 2009 13:44

oh jag vet inte hur många gånger jag sett honom live. många iaf. första gången var nog 2001 i Sthlm. Jo jag vet han kommer till götet... men jag har inte råd att åka... jag blir väldigt ledsen över det... men jag försöker kompensera med lite Nine Inch Nails på Arvika-festivalen istället. men men...

jag försökte sola lite förra sommaren, men brände mig så jag inte kunde sova ordentligt på en månad. så nu aktar jag mig...

Kommentera

Publiceras ej