Håll valfri kroppsdel, stark som en oxe och amen.

5kommentarer

Alla ska hålla sina tummar.
Man behöver inte ta just tummen,
det är såklart valfritt.
Bara det är hållbart och ger tur.

Jag kommer få så himla många
och bra jobb om man hejar på mig.

Go Team Kim!

Jag tror jag är ensam i laget,
men ensam är stark och stark
är bäst...eller hur det nu va?

Glad lill-lördag!
Själv ska jag på en trevlig
skolavslutning långt ute på landet.
Det är min lilla lilla syster som går ut
trean, vilken grej!
Hon ska uppträda med sin fiol.
HAHAHAHA.
Det är vad jag kallar rart.
Tioåringar med glasögon och fiol.
Mer sånt i världen och det skulle
bli fred på vår jord (amen).


5 kommentarer

Emma

10 Jun 2009 17:02

snygg i lugg!

Sune

12 Jun 2009 00:10

Varför varför fick jag inte ligga med dig?

Du fick ju mitt playstation som vi kom överens om, men inte gick du ned på knä. Du bara tackade och gick hem, med spelet.

Om det inte blir ligg i veckan vill jag ha spelet tillbaka, jag har pokemon emerald på det.



Jag trodde i alla fall jag skulle få köra in ett finger.



FAN OCKSÅ.....

Bibsan

13 Jun 2009 13:52

Ja. Och vilka vänner sen. Mina barnbarn!!!



Hoppas examen blev fin... Kramizar

Pelle

16 Jun 2009 01:09

Hur kommer det sig att varenda bild på dig är tagen ur exakt samma vinkel (både här och på fb)? Är det något du vill dölja på din högra del av ansiktet?

Kimpa

19 Jun 2009 13:50

Pelle:



Min högra sida är lika fin...men lite blyg.

Kommentera

Publiceras ej