Tjaråå!

2kommentarer

Fans, djur, vänner och familj, se hit!

Jag åker till Oslo nurå.
Typiskt mig.

Jag älskar ju Norge.
Jag kom på det för några
månader sen.
Så jag drar nu som min kära
vän Timbuktu sjunger.

På torsdag kommer bloggen
starta på riktigt.
Det är då den ska skänka mig pengar.
Åh snäll!

Rik som ett troll.
Faaast, sen när blev smutsiga troll rika?

Jag har packat jättekonstigt som vanligt:

En locktång, sprit och alla skönhetsprodukter
som fanns i badrumsskåpet.
Inga trosor!
Va?
Har jag tur så har man inte trosor på sig
i Oslo.
Jag brukar ha tur.
Förresten får man svamp av att täppa igen.
Nä, här ska luftas!

Jag kommer alltså vara norsk och trosfri
fyra dagar.
Det kommer bli härligt.
Undra hur norsk luft smakar?
Fisk?
Älska fisk.

Tåg går snart.
Måste springa.

Håll tummarna och sovgott.


"Ja, Kim elsker dette landet,
som det stiger frem,
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem.
Og som fedres kamp har hevet
det av nød til seir,
også jeg, når det blir krevet,
for dets fred slår leir."



2 kommentarer

nilla

27 Jul 2009 15:36

ha så kul babe!!!



och gött att få tjäna pengar på sin blogg. grattis



pöss

Emma

02 Aug 2009 16:28

congrats te stålarna å ha så kul i norge! fan, se till och dansa sönder deras trampetapeter åt mig med! tjohoo!

Kommentera

Publiceras ej